Збільшення паркування автомобілів шляхом побудови багаторівневих паркингів в Ужгороді
17.10.2018 16:34
431
0
Кількість автомобілів в Україні, щорічно й невпинно росте, а загальна кількість автотранспорту, станом на 2018 рік складає більше 9,2 млн. одиниць, з яких не менше 6,9 млн. - легковики. Ще на початок 2016 року середня кількість автомобілів на 1000 жителів в Україні - перевищила позначку в 200 одиниць. Натомість, за підсумками продажів 2017 року на 1000 осіб в Україні припадає тільки 2 нових автомобіля, йдеться на http://www.rionews.com.ua.
В місті Ужгороді, за даними Сервісного Центру № 2141 МВС Закарпатської області, станом на 1.9.2018 рік, зареєстровано, транспортних засобів:
- 338 категорії «L» (мопеди та мотоцикли);
- 10 440 категорії «M» (легкових автомобілів та мікроавтобусів);
- 861 категорії «N» (вантажні автомобілі від 3,5 тон).
- стосується тільки центральної частини міста;
- має на меті збирання готівки (читай: тільки заробляння грошей) у вигляді збору за паркування транспортних засобів;
- ніяк не регулює питань… із зберігання транспортних засобів.
- підвищення рівня безпеки дорожнього руху, дисципліни водіїв та культури паркування автотранспортних засобів;
- впорядкування паркування автотранспорту, врегулювання відносин між власниками майданчиків для паркування та платниками збору за паркування транспортних засобів;
- розвитку мережі місць паркування, впровадження сучасних методів їх організації, поступового переходу до автоматизованої системи оплати за користування місцями паркування».
- з чого складатиметься вартість за «користування місцями для платного паркування на території міста»: тільки «за послуги паркування» чи й включатиме «збір за паркування» (якщо так, то в яких пропорціях)?;
- чи будуть на 6-тьох спеціально обладнаних майданчиках для паркування в центральній частині міста, загальною місткістю в 607 паркувальних місць, встановлені не менше 30 паркоматів (як цього вимагає вищенаведена Постанова Кабінету Міністрів України) чи й далі платитимемо готівкою «операторам»?;
- що буде, якщо залишений на платній парковці транспортний засіб буде: пошкоджено, викрадено зсередини, взагалі — вкрадено (позаяк Положення не регулює питання організації та порядку надання послуг із зберігання транспортних засобів: автомобілів, автобусів, мотоциклів)?
- 607 паркувальних місць для міста, яким щодня їздить десятки тисяч автомобілів — мізер й ніяк не вирішує проблем: заторів, корок й паркування.
- Оплата послуг за паркування, швидше за все залишиться лише за готівку, позаяк придбання та встановлення паркоматів — дороге задоволення й неблизька перспектива, а про такий сервіс, як розрахуватися за допомогою СМС-справи, що вже давно є звичним у Європі й мріяти не варто.
- Нечіткість прав та повноважень сторін в нормативних документах Положення — плодитиме скарги й непорозуміння й, не виключено — призводитиме до корупційної складової у цій сфері аж до судових розбирань.
* * *
Перелік майданчиків для платного паркування в місті Ужгороді:
— Вулиця Капушанська (від пр. Свободи до вул. Новака) — 80 машиномісць площею 1102,40 кв.м. — Проспект Свободи (від вул. Василя Комендаря до пл. ім. Г. Кірпи) — 109 машиномісць площею 1502,55 кв.м. — Вулиця Л. Толстого — 53 машиномісця площею 728,75 кв.м. — Площа Жупанатська — 65 машиномісць площею 893,05 кв.м. — Площа Корятовича — 150 машиномісць площею 2067,0 кв.м. — Вулиця Олександра Фединця — 150 машиномісць площею 2067,0 кв.м. Підготував Ю. Ключівський, керівник IASEED Прага-Ужгород, 15.10.2018 Нагадаємо, На «Тисі» знову черги
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0