Про це під розширеного засідання Ради регіонального розвитку області розповів керівник краю Геннадій Москаль.
– Головними проектами у галузі інфраструктури беззаперечно є дороги, яких за останні три роки в області зроблено стільки, скільки не робилося з моменту здобуття Україною незалежності, – наголосив Геннадій Москаль. – Побудовані нові сучасні асфальтні заводи, в область прийшли іноземні автодорожні компанії з потужною технікою. Починаючи з минулого року, асфальт прокладають навіть у тих високогірних селах, де його ніколи не було. Прикладом може бути Усть-Чорнянський кущ на Тячівщині, а також Міжгірщина, Воловеччина, інші райони. У 2016-му ми вперше з’єднали автомобільним сполученням Тячівський і Міжгірський райони лісовою дорогою між Німецькою Мокрою та Колочавою. Це значно пожвавило економічне, соціальне і навіть культурне життя в цих двох раніше тупикових селах.
Голова облдержадміністрації навів промовистий факт, коли після ремонту доріг на головних туристичних напрямках потік туристів збільшився в кілька разів. Приклад – ремонт дороги до Синевирського озера, до бункера Лінії Арпада, до Долини нарцисів тощо.
На початку цього року Закарпатській облдержадміністрації були передані 351 дорога місцевого значення, у тому числі 55 обласних і 296 районних.
– За цей час зроблена титанічна робота – виготовлена проектно-кошторисна документація й проведені експертизи на ремонт 41-ї обласної дороги та 123-х районних, – зазначив Геннадій Москаль. – Ще з 2016 року почався капітальний і середній поточний ремонти на головних транспортних артеріях області: «Київ – Чоп», «Мукачево – Рогатин», «Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я», «Іршава – Виноградів», під’їзні шляхи до контрольно-пропускних пунктів на міжнародних трасах. Можливо, ремонт іде не такими темпами, як хотілося б, але відновити за один-два роки дорожнє покриття, яке не ремонтували по 20, 30, а іноді й більше років, неможливо.
Наступні три роки робота з поліпшення дорожньої інфраструктури буде продовжена, відбудеться капітальний і середній поточний ремонт як на головних транспортних артеріях, так і на районних дорогах.
Крім доріг, в області заплановано реалізувати ще кілька інфраструктурних проектів. Один із них – завершення будівництва першого на Закарпатті сміттєпереробного заводу в с. Яноші на Берегівщині.
– Із введенням заводу в експлуатацію почнеться довгоочікуване очищення від сміття, яке з кожним паводком ми, так би мовити, експортуємо водним шляхом в Угорщину та Словаччину. Перша черга сміттєпереробного заводу вже зроблена, – повідомив очільник ОДА.
Другий надважливий проект у галузі інфраструктури – це відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту «Ужгород». За останні три роки у цьому напрямку зроблена титанічна робота за фінансування переважно обласного бюджету. Аеропорт вперше як слід вичищений від заростів, по периметру встановили сертифіковану огорожу. Крім того, було відновлено злітно-посадкову смугу, відремонтовано службові споруди й оновлено обладнання в них.
Кілька тижнів тому Украерорух встановив на аеродромі сучасне навігаційне обладнання. На сьогодні виконано понад 80% необхідних робіт, і вже наступного року Ужгород та Закарпаття нарешті отримає регулярне повітряне сполучення з Києвом. Після цього аеропорт зможе приймати повітряні судна зі столиць сусідніх країн Євросоюзу, а в літній період відправляти рейси на популярні туристичні напрямки, зокрема, в Туреччину та Єгипет.
Нагадаємо, що 29 листопада під час свого засідання Рада регіонального розвитку Закарпатської області обговорила ключові позиції перспективного плану розвитку краю на 2019-2021 роки. Розробити дорожню карту територій дав доручення Президент Петро Порошенко.
Нагадуємо:
Майже половина голосів вже є: від Президента України вимагають накласти вето на закони щодо “євроблях”: як підтримати петицію
Читайте також:
До уваги мешканців міста Ужгород: перебої водопостачання
Коментарі - 0