Закарпатці мають право на компенсацію за неякісні послуги з електропостачання: як отримати?

12.01.2019 21:29 232 0
Закарпатці мають право на компенсацію за неякісні послуги з електропостачання: як отримати?
Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та набрав чинності 24.10.2018. У яких випадках ви можете отримати компенсанцію? Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо:
  • видачі технічних умов на приєднання;
  •  відновлення електропостачання;
  • перевірки лічильника;
  • відповіді на письмові звернення;
  • якості електричної енергії.
Повний перелік гарантованих стандартів можна знайти тут: http://www.nerc.gov.ua/?id=32498 Про це повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко в ФБ Одне з наших завдань - це піклуватись за споживача. Хочу запропонувати конкретний алгоритм отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання, - написала Кривенко За її словами, компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується. Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових. Як можна дізнатись що вам нарахована компенсація? Компанія зобов’язана проінформувати Вас про надання компенсації шляхом зазначення:
  • у рахунку на оплату електроенергії;
  • або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії;
  • або листом на офіційному бланку.
Нагадаємо, До уваги закарпатців: які дні будуть вихідними в 2019 році Читайте також: Пасуля з капустов – перший левеш на Закарпатті

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!