Завантажити мобільний додаток Завантажити мобільний додаток

Головна » Життя

Закарпатці мають право на компенсацію за неякісні послуги з електропостачання: як отримати?

НКРЕКП запроваджено гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання, компенсації споживачам за їх недотримання

Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та набрав чинності 24.10.2018.

У яких випадках ви можете отримати компенсанцію?

Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо:

  • видачі технічних умов на приєднання;
  •  відновлення електропостачання;
  • перевірки лічильника;
  • відповіді на письмові звернення;
  • якості електричної енергії.

Повний перелік гарантованих стандартів можна знайти тут: http://www.nerc.gov.ua/?id=32498

Про це повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко в ФБ

Одне з наших завдань – це піклуватись за споживача. Хочу запропонувати конкретний алгоритм отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання, – написала Кривенко

За її словами, компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача.

Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується.

Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових.

Як можна дізнатись що вам нарахована компенсація?

Компанія зобов’язана проінформувати Вас про надання компенсації шляхом зазначення:

  • у рахунку на оплату електроенергії;
  • або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії;
  • або листом на офіційному бланку.

Нагадаємо, До уваги закарпатців: які дні будуть вихідними в 2019 році

Читайте також: Пасуля з капустов – перший левеш на Закарпатті

Реклама
Реклама