Закарпатці мають право на компенсацію за неякісні послуги з електропостачання: як отримати?
12.01.2019 21:29
274
0
Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та набрав чинності 24.10.2018.
У яких випадках ви можете отримати компенсанцію?
Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо:
- видачі технічних умов на приєднання;
- відновлення електропостачання;
- перевірки лічильника;
- відповіді на письмові звернення;
- якості електричної енергії.
- у рахунку на оплату електроенергії;
- або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії;
- або листом на офіційному бланку.
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0