«Закарпатгаз Збут» закликає споживачів повідомляти про проблеми із доставкою рахунків за газ

26.09.2018 17:18 173 0
  • «Зазвичай усі клієнти отримують рахунки за спожитий у попередньому періоді природний газ, щомісячно до 20-22 числа за попередній місяць. Проте останнім часом до нас надходять непоодинокі скарги на несвоєчасну та неякісну доставку рахунків працівниками «Укрпошти», - коментує директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець.
Прохання до всіх спживачів газу повідомляти таку інформацію, надіславши лист на електронну адресу компанії [email protected] або за номером контакт-центру (0312) 42-47-04. Окрім того, поінформувати про доставку платіжних документів із затримкою або не за поштовою адресою, можна надіславши повідомлення на офіційну сторінку компанії у соціальній мережі Facebook.
  • Працівники підприємства будуть вдячні клієнтам за зворотній зв'язок, щоб надалі упередити подібні явища й покращити надання послуг Товариством. Будь ласка, повідомляйте детальну інформацію, у випадках виявлення фактів несвоєчасної доставки, або доставки рахунків не за поштовою адресою у форматі: населений пункт, вулиця, номер будинку» - закликає директор Вікторія Томинець.
ТОВ «Закарпатгаз Збут» Нагадаємо, Закарпатському народному хору – 63 роки. Як усе починалося (ФОТО)

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!