«Закарпатгаз Збут» закликає споживачів повідомляти про проблеми із доставкою рахунків за газ
26.09.2018 17:18
201
0
- «Зазвичай усі клієнти отримують рахунки за спожитий у попередньому періоді природний газ, щомісячно до 20-22 числа за попередній місяць. Проте останнім часом до нас надходять непоодинокі скарги на несвоєчасну та неякісну доставку рахунків працівниками «Укрпошти», - коментує директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець.
- Працівники підприємства будуть вдячні клієнтам за зворотній зв'язок, щоб надалі упередити подібні явища й покращити надання послуг Товариством. Будь ласка, повідомляйте детальну інформацію, у випадках виявлення фактів несвоєчасної доставки, або доставки рахунків не за поштовою адресою у форматі: населений пункт, вулиця, номер будинку» - закликає директор Вікторія Томинець.
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0