З 2019 року всі кандидати в державні реєстратори Закарпатської області будуть складати професійний іспит

12.11.2018 17:28 191 0
З 2019 року всі кандидати в державні реєстратори Закарпатської області будуть складати професійний іспит
24.10.2018 року Уряд підтримав пропозицію Міністерства юстиції щодо проведення обов’язкового анонімного тестування осіб, які мають намір здійснювати діяльність державних реєстраторів. Зазначена ініціатива буде реалізована у рамках 2-річного експериментального проекту Мін’юсту з організації  визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань“. Професійна підготовленість потенційних  державних реєстраторів, а саме перевірка наявності у них знань та навичок, необхідних для здійснення такої діяльності, буде проводитись Міністерством юстиції України шляхом періодичного автоматизованого анонімного тестування. Так, КМУ своєю постановою від 24.10.2018 року за №860 «Про реалізацію експериментального проекту у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» затвердив Порядок реалізації експериментального проекту з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Цей Порядок визначив процедуру організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора відповідно до Законів України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”. Визначення професійної компетентності в обов’язковому порядку буде здійснюватися щодо фізичних осіб, які мають намір здійснювати функції державних реєстраторів, під час призначення їх на відповідні посади/укладення трудових договорів із суб’єктами державної реєстрації, а також щодо державних реєстраторів, стосовно яких Мін’юстом прийнято рішення про тимчасове блокування доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, перед відновленням їм доступу до відповідного Реєстру. Визначення професійної компетентності буде здійснюватися окремо у сфері державної реєстрації нерухомості та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Організація визначення професійної компетентності осіб буде здійснюватися Мін’юстом шляхом автоматизованого анонімного тестування, що буде проводитися один раз на місяць. У разі потреби за рішенням Мін’юсту тестування може проводитися більше ніж один раз на місяць. Для проходження тестування особи мають подати до Мін’юсту відповідну заяву та засвідчену особистим підписом копію паспорта громадянина України. Повідомлення про дату, час та місце проведення тестування, а також прізвище, ім’я та по батькові осіб, які виявили бажання пройти таке тестування, буде розміщено на офіційному веб-сайті Мін’юсту не пізніше ніж за сім календарних днів до дня його проведення. Тестування буде проходити в окремому приміщенні, де буде знаходитись той, хто складає іспит і комп’ютер. Буде також обов’язковий відеозапис і вільний доступ ЗМІ. Під час тестування тестові завдання будуть формуватися безпосередньо системою для кожної особи індивідуально шляхом генерування у довільній формі у кількості 100 тестових завдань. Тестові завдання розробляються Мін’юстом. Зразок тестових завдань буде розміщено на офіційному веб-сайті Мін’юсту. Тестування буде проводитись дві години. Оцінювання результатів тестування буде здійснюватися системою. На підставі результатів тестування визначатиметься професійна компетентність осіб. Особи, які правильно відповіли на 75 відсотків тестових завдань, вважатимуться такими, що успішно пройшли тестування. Таким особам буде видаватися сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації. Особи, які не пройдуть тестування, можуть повторно звернутися до Мін’юсту та пройти його. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації буде обов’язковим документом для призначення особи на відповідну посаду/укладення трудового договору із суб’єктом державної реєстрації з метою виконання функції державних реєстраторів, а також для відновлення державному реєстратору доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Результати тестування будуть розміщуватися на офіційному веб-сайті Мін’юсту не пізніше наступного робочого дня після його проведення. Підвищення кваліфікації реєстраторів та якості послуг, які вони будуть надавати громадянам і які стосуються долі їхнього майна, корпоративних прав чи бізнесу, є обов’язковою умовою ефективної роботи сфери державної реєстрації. Очікується, що в результаті реалізації експериментального проекту  зменшиться кількість скарг на дії державних реєстраторів, підвищиться якість надання ними  адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу, зросте рівень суспільної довіри до державних інституцій. Заступник начальника Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Маріанна Готра Нагадаємо, На Закарпаття планують залучити до 10 мільйонів гривень іноземних інвестицій у соціально-економічні галузі

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!