З 1 серпня поповнити картку через термінал без телефону буде не можливо
З 1 серпня внесення готівки через термінали вимагатиме від платника ввести номер мобільного телефону.
Так, згідно щ постановами правління Нацбанку № 90 та № 89, з 1 серпня 2023 року додаються реквізити до квитанцій, які формуються під час здійснення готівкових операцій з використанням платіжних пристроїв, зокрема через термінали. Зокрема, квитанції за результатами операцій із внесення готівки за допомогою терміналів для її зарахування на рахунки додатково повинні містити номер мобільного телефону платника.
У зв'язку з цим для зарахування грошей на рахунок платник при здійсненні такої операції через термінал повинен::
- ввести номер свого мобільного телефону на екрані терміналу;
- отримати на цей номер одноразовий пароль (шляхом повідомлення або за допомогою телефонного дзвінка);
- ввести на екрані терміналу одноразовий пароль, що підтверджує згоду на виконання платіжної операції;
- отримати квитанцію.
Яких операцій стосуються?
Ці вимоги стосуються операцій з унесення готівки для її зарахування на рахунки за допомогою терміналів.
Водночас вони не поширюються на такі популярні платежі, що здійснюються через термінали, як:
- сплата комунальних платежів (квартплата та комунальні послуги, стаціонарний телефонний зв’язок, телебачення, електроенергія, газ, інтернет, охорона);
- оплата квитків для залізничних перевезень (включаючи приміські);
- оплата проїзду в міському і приміському транспорті (включаючи оплату електронних квитків для проїзду в такому транспорті);
- оплата маршрутних пасажирських перевезень;
- поповнення проїзних і транспортних карт для проїзду в міському і приміському транспорті;
- сплата податків, штрафів, адміністративних послуг, зборів та інших платежів до бюджету.
Коментарі - 0