Як знайти хорошого майстра для ремонту техніки?
Коли у домі що-небудь ламається, спочатку це намагаються відремонтувати самотужки. І лише коли розуміють, що не вдасться – викликають майстра. Часто спеціаліста шукають через знайомих, які вже користувалися його послугами.
Якщо мова йде про невелике місто, він, як правило, зайнятий, бо у нього купа замовлень, і не зможе полагодити річ найближчим часом – мінімум через кілька днів. Майстер, якого викликають на дім, може взагалі відмовитися, якщо на виконанні запропонованої роботи не вдасться багато заробити – працюючи самі на себе, умільці мають тенденцію вибирати найбільш «хлібні» пропозиції, і коли їхні послуги на розхват, не розмінюються на дріб’язок.
У великих містах, де висока конкуренція, спеціаліст може приїхати за лічені години. Там працюють численні сервісні служби, які допоможуть розібратися з будь-якою побутовою ситуацією. Їхня допомога особливо цінна, коли в домі взагалі ніхто не вміє поводитися з технікою. Тоді стороннього втручання потребує будь-яка проблема – потік кран, вибило електрику, потрібно почистити котел. У таких випадках декого може зацікавити ціна послуги чоловік на годину. Йдеться про чисто побутову функцію: є стереотип, що чоловік має все у домі лагодити – а раз цього зробити нікому, треба викликати когось, хто зробить «чоловічу» роботу.
Ремонтні фірми мають власні вебсайти з усією необхідною інформацією про види робіт, які виконують їхні спеціалісти, та умови співпраці. Також сформувались онлайн-майданчики, де можна замовити послуги майстра – вони працюють як маркетплейси, з’єднуючи клієнтів і виконавців. Через них можна викликати електрика, сантехніка, монтажника і взагалі будь-якого спеціаліста, який потрібен у побуті.
Вибираючи фірму для співпраці, варто звернути увагу на:
- Ціну. Завищена ціна – не гарантія ідеальної якості роботи, занижена повинна насторожити. Поцікавтеся, які послуги та бонуси вам готові запропонувати та вибирайте той пакет, який найбільш вигідний саме вам.
- Спілкування з клієнтом. Задавайте конкретні питання та робіть висновки, якщо представник фірми не дає чіткої відповіді.
- Гарантія. Хороші фірми не побояться її дати.
- Офіс. Обов’язково має бути місце, куди клієнт може прийти, якщо виникнуть запитання чи претензії. Маркетплейси можуть і не мати офісів – вони пропонують клієнтам послуги, які надає третя сторона.
Варто пошукати відгуки про фірму, причому на сторонніх майданчиках – на офіційних сайтах негативні відгуки часто підчищають. Непогано, якщо видно, що є зворотній зв’язок, навіть під негативними відгуками.
Живі рекомендації знайомих - хороший критерій. З іншого боку, не факт, що якість, яка задовольнила їх, задовольнить і вас.
Важливо знати, що у сервісах попередня вартість послуги, яку озвучують по телефону на основі уточнюючих питань, не включає вартості запчастин. Фінальну ціну називає сам майстер після діагностики. Але не зайвим буде обдзвонити кілька фірм та порівняти ціни. Вказуйте максимум інформації, щоб до вас спрямували професіоналів, які найкраще розуміються на тому виді робіт, який потрібно виконати.
Не виключено, що остаточна ціна здасться завищеною – вимагайте обґрунтування. Спеціаліст повинен вміти пояснити неспеціалісту нормальною мовою, у чому річ. Якщо нічого конкретного у відповідь почути не вдалося – знов-таки, робіть висновки. Розберіть детально, що входить у суму та які затрати і деталі знадобляться додатково.
Коментарі - 0