Як замінити гальмівні диски самостійно

Гальмівні диски отримують найбільше навантаження під час зупинок автомобіля, тому швидко зношуються. Водій повинен слідкувати за ефективністю системи та вчасно проходити техогляди, щоб знизити ризик на дорозі для себе та інших учасників дорожнього руху. У статті розповімо, як помітити, що елемент зносився, та підкажемо, як правильно замінити гальмівний диск самостійно.
Чому гальмівні диски потрібно міняти вчасно
Під час натискання педалі гальмування колодки притискаються до диску та спричиняють поступову зупинку. Чим більше зношений диск, тим повільніше буде зупинятись автомобіль, тому потрібно слідкувати за його станом і не допускати надмірного стирання. У екстреній ситуації на дорозі може бути важливим кожен метр, тому в інтересах водія скоротити гальмівний шлях.
Коли варто замінити гальмівні диски
Дізнатись про необхідність заміни диска можна під час перевірок або в разі слабкого гальмування за звичайного тиску на педаль. Головною причиною стає саме зношення, адже під час поїздок на великій швидкості та екстремальних поворотів диски зношуються набагато швидше.
Також їх замінюють через пошкодження або корозії. Хоча матеріал стійкий до вологості, з часом він все одно покривається іржею. Від неї слабнуть внутрішні молекулярні зв'язки матеріалу, що робить його низькоефективним і навіть небезпечним. Пошкодження можна отримати під час аварії або від уламків на дорозі — у такому разі потрібна негайна заміна.

Як правильно замінити гальмівні диски
Гальмівні диски та колодки потрібно замінювати одночасно на одній осі, навіть якщо запчастина з іншого боку ще в хорошому стані. Так зберігається однакова гальмівна сила на обох колесах, що важливо на великій швидкості або за екстреного гальмування. Заміну проводять поетапно:
-
- потрібно підняти автомобіль домкратом та зняти колесо;
- відкрутити скобу або гвинти і легко від'єднати диск;
- перевірити усі деталі та очистити їх від бруду та застарілого мастила;
- встановити новий гальмівний диск та закріпити його;
- встановити колесо, вирівняти його та добре затягнути болти;
- провести перевірку систему на низькій швидкості та у безпечній зоні.
Затягувати гайки та скоби потрібно за допомогою динамометричного ключа, який дозволить отримувати правильний тиск. За сильного зношення або виявів корозії варто звертатись до професіоналів, які перевірять інші деталі. На кожному етапі потрібно перевіряти правильність дій, а після встановлення гальмівного диску — його вільний рух у пазах.
Останні новини
-
11:54 22 квітняВ Ужгороді затримали водія, який напідпитку скоїв ДТП63 0
-
11:16 22 квітняЯк стати успішним у пошуку роботи: Покроковий план дій80 0
-
10:58 22 квітняБлизько 1650 мішків: на Мукачівщині у вантажівці згоріло 6 тонн вугілля201 0
-
10:22 22 квітняНа Великдень обірвалось життя офіцера 128-ї бригади307 0
-
10:15 22 квітняУ горах Румунії протягом 8 годин шукали двох заблукалих українців83 0
-
20:25 21 квітняДТП у Мукачеві: п'яний водій Dacia на швидкості влетів у Toyota204 0
-
17:10 21 квітняУкраїнець може стати Папою Римським925 0
-
15:47 21 квітня«Сюрприз» під сидінням: у мікроавтобусі закарпатця прикордонники знайшли понад 28 тис.$226 0
-
14:51 21 квітняУ Мукачеві виявили нетверезого водія-порушника, який позбавлений права керування212 0
-
12:00 21 квітняНа Тячівщині горіла надвірна споруда224 0
-
11:09 21 квітняПомер Папа Римський Франциск688 0
-
10:45 21 квітняЦього тижня на Закарпатті прогнозують теплу погоду з грозами360 0
-
10:12 21 квітняУ Румунії врятували 40-річного українця, який кілька днів блукав високогірʼям214 0
-
18:37 20 квітняВ Ужгороді притягнули до відповідальності водія, позбавленого права керування317 0
-
16:09 20 квітняВесна знову змінить настрій: синоптики попередили про різку зміну погоди348 0
Коментарі - 0