В Укрзалізниці пояснили дії, якщо не має часу купити квиток через касу

Онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується, заявила пресслужба компанії.
Над проблемою працюють фахівці "Укрзалізниці" та кібердепартаменту Служби безпеки України.
"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!" - йдеться у заяві.
Про те, що усі онлайн-сервіси "Укрзалізниці" недоступні, 23 березня повідомив заступник директора з комунікацій пасажирських перевезень Олександр Шевченко. 24 березня робота онлайн-сервісів не відновиться, уточнюють у компанії.
Купити квитки онлайн неможливо, тому максимально запускають у роботу каси на вокзалах.
"Ми максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках", - додав Шевченко.
УЗ наполегливо просить не штурмувати каси 24 березня, якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня. Адже каси працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра.
"У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх)", - радить УЗ.
Коментарі - 0