Ужгород чи Мукачево: доля аеропорта в Закарпатті

26.12.2019 07:40 533 4
Ужгород чи Мукачево: доля аеропорта в Закарпатті
Що відбувається в Закарпатській області? Чи варто очікувати відновлення повноцінної роботи аеропорту Ужгород чи вже будемо чекати Мукачево? 18 грудня парафована угода зі словацькою стороною щодо укладення договору на використання повітряного простору. Адже аеропорт розташований таким чином, що точний захід на посадку можливий тільки з боку Словацької Республіки, - пише НВ.

Злітно-посадкова смуга аеропорту Ужгород впирається в кордон зі Словаччиною (на фото - ліворуч) / Фото: wikimapia

У 2018 році Украерорух пройшов сертифікацію EASA (Європейське агентство авіаційної безпеки — НВ Бізнес), отримав від них сертифікат на право здійснювати аеронавігаційне обслуговування в повітряному просторі країни — члена Євросоюзу, в цій ситуації — над Словаччиною. Як тільки ми підпишемо угоду зі Словаччиною — і цей процес вже підійде до логічного завершення — у нас не залишиться ніяких перешкод для організації в аеропорту Ужгород точного заходу на посадку за приладами. Це підвищить привабливість аеропорту для авіакомпаній. Зараз ми готуємося проходити щорічний плановий аудит EASA. Нагадуємо, На Тячівщини під ранок палало авто (ФОТО) Читайте також:  У Польщі спіймали п’яного українця: кермував автобусом без прав
Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 4

Імя

27 груд. 2019 р., 09:18
Ні. Тільки в Тячеві!

Погорляк

26 груд. 2019 р., 18:27
Я вважаю, що логічно було б, якби аеропорт побудували в Перечині.

Санна

26 груд. 2019 р., 11:26
Моє бажання,щоб аеропорт був в Ужгороді!А ще краще якби влада знайшла землю для побудови нового аеропорту...

Ст.Жанна

26 груд. 2019 р., 10:23
Ужгород це шлях в нікуди, політика та політики змінюються, сьогодні ми друзі а завтра (як з Угорщиною) вороги. Перспектив розширення інфраструктури ніяких, ЗПС як і аеропорт в цілому оточений різними забудовами (тільки 115 дачних наділів!!!!, ТЦ Дастор) що в сучасних реаліях створює безпекові ризики, наприклад дуже легко з вулиці підірвати нафтобазу чи повітряне судно. Система охорони (за понад 9 млн.) на т.ч. не витримує ніякої критики. І ще - нащо здатні працівники аеропорту які не отримують зарплату по 3-6 міс.? важко уявити бо вони самі є в таких умовах потенційною загрозою. За таких обставин солідна авіакомпанія сюди не прилетить. Єдиний вихід - вертодром, мала авіація,склади.