У Мінцифрі розповіли, які ключові трансформації відбулися у ЦНАПах за рік (ГРАФІКИ)
Упродовж року Міністерство цифрової трансформації комплексно розвивало і модернізувало мережу ЦНАПів, запустивши нові цифрові проєкти, які підвищували якість державного сервісу та навчали працівників ЦНАП.
За рік українці отримали у ЦНАП 20 млн адмінпослуг. Це майже вдвічі більше, ніж минулого року — 13 млн. За останніми результатами всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, 93% відвідувачів задоволені сервісом у ЦНАП, а індекс їхньої лояльності зріс до 77%
Як трансформували мережу ЦНАП за рік?
- відкрили +1 387 нових точок доступу до адмінпослуг;
- створили 16 перших Дія.Центрів та запустили платформу Дія.Центрів;
- запустили першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг
- запровадили першу субвенцію для ЦНАП у розмірі 231 млн грн для 188 громад
- запустили онлайн-моніторинг якості надання адмінпослуг
- запровадили єдині стандарти територіальної доступності адмінпослу
- успішно трансформували 100% ЦНАП районних державних адміністрацій
- збільшили кількість доступних послуг у ЦНАП втричі.
Більше досягнень у сфері адмінпослуг можна переглянути за посиланням: https://bit.ly/3my7mvT
Цифрова трансформація триває
Досягнення у сфері адміністративних послуг реалізовано за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні із відновлення та розбудови миру, Проєкту USAID Transformation Communications Activity, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), Проєкту SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance за підтримки Уряду Канади, Програмі ULEAD з Європою / ULEAD with Europe, Проєкту ЄС EU 4 PAR: Реформа державного управління, Проєкту Підтримка доступності послуг в Україні.
Коментарі - 0