Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram
Траса "Київ-Чоп" лідер за смертністю по ДТП
04.12.2019 07:40
1335
0
– Україна – це один з лідерів у Європі за кількістю ДТП та кількістю смертей на дорогах. В нашій країні навіть чітко не ведеться фіксація з інвалідності або смертей після ДТП. Тобто людина, яка може потрапити в ДТП з важкими травмами в лікарню й через тиждень померти, то вона не фіксується.
– Щороку Міністерство внутрішніх справ на офіційному сайті публікує щорічну статистику ДТП. Там розписується по областях, там розписується по трасах, розписується скільки з провини пішоходів, тобто те, що зафіксовано слідчими.
– Дуже цікавий момент. У нас яка найкраща траса в Україні? Траса М-06 Київ-Чоп, яка є міжнародна, найкраща. Ця траса щороку лідер за смертністю по ДТП. Чому? Тому що рівна та хороша ще не означає, що безпечна.
Костянтин Андріюк
– Кожен рейд ми ловимо, бачимо людей. Половина чи навіть дві третини водіїв наших рейдах не пристебнуті. Люди не дорожать своїм життям. Далі дуже важливо – штрафи низькі. Люди бачать цю безкарність – все, можна робити що завгодно.
– Поліції не вистачає. З ними розмовляв на неофіційній розмові й люди кажуть, що приходить, наприклад, поліцейський, який хоче змінювати країну. А там те не працює, інше не працює, кожен порушник щось качає, плює в обличчя, обзиває його, бо вони (порушники) розуміють. Що їм за це буде якийсь смішний штраф. Поліцейські, у яких здають нерви, просто звільняються.
– Маленьке порівняння. В нас штраф за їзду тротуаром – 255 гривень. Це мінімальний штраф. В Польщі їзда тротуаром прирівнюється до кримінальної відповідальності.
– На даний момент штраф за непристебнутий ремінь безпеки складає – 51 гривню. Я не розумію, як ми збираємося виправляти ситуацію? Якщо 20% водії в Україні пристібаються. В Польщі пристібається 83%, в Словенії – 97%, в Франції – 99%.
– В людини інвалідність (після ДТП з не прищипнутим ременем ), вона не працює, не платить податки, як робоча людина і держава їй платить пенсію з інвалідністю з коштів платників податків. Тобто замість роботящих рук ми отримуємо інваліда, якого ми повинні утримувати.
– Наприклад, ситуація, коли непристебнутий пасажир, а пристебнутий водій. Боковий удар й пасажир б’ється у пристебнутого водія і робить його інвалідом.
Нагадуємо, 160 аптек на Закарпатті вже приєдналися до урядової програми “Доступні ліки” (ВІДЕО)
Читайте також: 30 зупинок без пересадок: В Ужгороді відкрили новий автобусний маршрут (ВІДЕО)
Штрафи мають бути підняті. А не підіймаються чому?
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0