Співпраця з банком: інструкція для власників бізнесу

01.02.2024 19:45 703 0
Співпраця з банком: інструкція для власників бізнесу

Будь-який підприємець рано чи пізно починає замислюватись над відкриттям рахунку в банку, адже без цього приймати безготівкові платежі як юридична особа не вийде. Не секрет, що відкриття рахунку для бізнесу — більш складна та тривала процедура, а тому багато власників компаній не знають, як це зробити правильно. Допомагаємо розібратись та покроково розповідаємо, що та як робити.

Крок 1. Відкриття рахунку

Зробити це можна як онлайн, так і офлайн, в залежності від умов обраного банку. Порядок дій такий:

  1. Завітати до відділення банку або відкрити його сайт;
  2. Подати заявку на відкриття бізнес-рахунку;
  3. Надати інформацію щодо компанії;
  4. Надати необхідні документи (відомості з реєстру, фінансова звітність, документ, що посвідчує особу, установчі документи тощо);
  5. Підписати договір про співпрацю.

Як правило, документи потрібно подавати лише офлайн у відділеннях, а сама процедура відкриття рахунку займає до 2-3 робочих днів. Наприклад, у банку «Південний» bank.com.ua/msb рахунок для бізнесу відкривається протягом одного робочого дня, а сама реєстрація відбувається тільки офлайн. За необхідності в будь-який можна перевестись на інше відділення для обслуговування.

Крок 2. Вибір тарифного плану

Більшість банків стягують щомісячну плату за користування рахунком, однак тарифні плани та ціни пропонуються різні: чим вища абонплата, тим більше переваг отримує підприємець. До таких належать нижчі комісії, вищі ліміти, додаткові безплатні пропозиції тощо. Якщо не впевнені, який тариф потрібен, оберіть базовий, а через деякий час перейдіть на інший за потреби.

Крок 3. Вибір послуг

Співпрацюючи з банком, одними лише переказами важко обійтись. Після відкриття рахунку рекомендуємо переглянути доступні послуги банку та обрати необхідні. Пропонуємо перелік розповсюджених послуг банків малому та середньому бізнесу:

  • Фінансування — отримання різного виду кредитів (овердрафт, кредитна лінія, лізинг тощо);
  • Депозити — зберігання накопичень у банку з отриманням відсотків (до 18% річних);
  • Еквайринг — послуга з приймання безготівкових платежів (POS-термінали, платіжні системи, QR-коди та додатки);
  • Інкасація — послуга з перевезення готівки від торгової точки до банку із зарахуванням цієї суми на рахунок;
  • Документарні операції (акредитив, інкасо, гарантія) — послуга, де банк, як посередник, гарантує захист сторін під час розрахунків;
  • ЗЕД — послуги компаніям, що проводять зовнішньоекономічну діяльність (форвардні операції, корпоративні картки, обмін валют, експертиза контрактів тощо);
  • Зарплатні проєкти — послуга з нарахування заробітних плат працівникам компанії.

Цей список є узагальненим, а умови та пропозиції кожного окремого банку відрізняються. Радимо спочатку порівняти умови різних банків (не лише ціни, а й сервіс та спектр послуг) і тільки потім обирати установу, з якою співпрацюватимете.

Читайте також:

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!