Режим роботи Центрів обслуговування клієнтів «Закарпатгазу» у травні поточного року
25.05.2018 15:30
173
0
Як повідомляє фахівець із зв’язків з громадськістю Ломакін Юрій Олексійович, 28 травня (понеділок) - вихідний день. З 29 травня компанія працює у звичайному режимі – прийом клієнтів у Центрах обслуговування здійснюватиметься за звичайним графіком - з 8.00 до 17.00 за к. ч.
Нагадаємо: з початку травня цього року обслуговування споживачів природного газу Закарпатської області у Центрах обслуговування клієнтів компанії здійснюється без обідньої перерви.
Окрім того, для отримання дистанційної консультації та допомоги операторів працює контакт-центр компанії. Щоденно, з 8.00 до 20.00 за к. ч. (без вихідних та святкових днів) споживачі природного газу можуть зв’язатися з операторами за номерами телефонів багатоканальної лінії (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104. Додатковою можливістю для клієнтів компанії, які бажають отримати онлайн-консультацію є також існуючий веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua та мобільний додаток для Android - 104 Mobile, який можна завантажити за посиланням Google Play.
Нагадуємо, Газ для закарпатців може стати “золотим” – можливий ріст ціни на 60-70%
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0