ПриватБанк повідомив про зміни в роботі Приват24
ПриватБанк повідомив українців про важливе оновлення у Приват24. Йдеться про те, що в мобільному застосунку тепер стали доступними всі способи зв’язатися з банком.
Це стало можливим завдяки єдиному меню під назвою "Комунікації". Відтепер зв’язатися з ПриватБанком клієнти можуть через месенджери, "Допомогу онлайн" або ж напряму подзвонити до банку.
Для клієнтів банку доступна допомога онлайн, тобто можна розв’язувати питання можна оперативно просто в застосунку. Також українці можуть за допомогою нового меню написати представникам фінустанови у Viber або Telegram.
Доступний і дзвінок через Приват24. Телефонувати можна прямо із застосунку. До того ж, у меню "Історії" буде зберігатися вся інформація про звернення клієнта.
У пресслужбі ПриватБанку також додали, що завдяки цим оновленням покращиться і безпека. Адже надалі клієнти можуть перевірити у застосунку номер телефону та історію вхідних дзвінків і зрозуміти, чи телефонували представники банку, чи шахраї. До речі, про шахрайство можна повідомляти прямо в застосунку.
Крім того, у меню "Комунікації" буде чимало корисних контактів та інформації для українців.
Коментарі - 0