Останні дні "евробляхерів": що почнеться та скільки грошей доведеться викласти?

30.07.2019 19:58 283 0
Останні дні "евробляхерів": що почнеться та скільки грошей доведеться викласти?
Що їх чекає, коли закон вступить в силу, пише glavred. Зовсім скоро - 24 серпня - "евробляхерам", які не виконають рішення спеціального закону парламенту по розмитненню іноземних імпортних старих автомобілів (так званий закон про евробляхі), доведеться значно розщедритися і виплачувати дуже високі штрафи. Що істотно змінилося в поведінці "евробляхеров" напередодні цієї дати? Вони стали більш законослухняними? І чи буде 24 серпня "великим судним днем" і початком масових "репресій" проти власників таких авто? Евробляхи: законопроект Президента і штрафи Нагадаємо, що в середині травня 2019 року Верховна Рада вдруге відстрочила введення штрафів за перевищення терміну перебування в нашій країні транспортних засобів з іноземною реєстрацією. Це знайшло своє відображення в Законі України №8371 "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з прийняттям Закону України" Про електронний довірчих послуги ". Покарання за таке правопорушення дійсно дуже суворе. Так, розмитнення евробляхі з порушенням, перебуванням авто на Єврономер в режимі транзиту від 10 до 20 діб обернеться для їх господарів штрафом на суму 17 тисяч гривень, від 20 до 30 діб - 85 тисяч гривень, понад 30 діб (а також за втрату або разукомлектацію авто) - 170 тисяч гривень. В останньому випадку автомобіль і зовсім можуть конфіскувати за рішенням суду. Згідно з документом, особа, яка ввезла в Україну автомобіль в режимі транзиту або в режимі тимчасового ввезення, не зможе передати його у володіння, користування або розпорядження іншим особам. Також буде заборонено використання такого авто в бізнесі і, зрозуміло, отриманні відповідного доходу. На порушив такі правила власника авто буде накладатися штраф у розмірі 34 тисяч гривень. Перша фіксація зазначених порушень працівниками Нацполіціі передбачає стягнення з порушника 8,5 тисячі гривень, повторна фіксація - 17 тисяч гривень, позбавлення права керування на рік і вилучення авто. 17 липня 2019 року Президент України Володимир Зеленський, йдучи назустріч "евробляхерам", подав до парламенту новий законопроект №10462, яким регламентується відстрочка застосування штрафних санкцій за порушення порядку ввезення старих авто в нашу країну. Коментуючи евробляхі, Зеленський в Ужгороді пообіцяв вирішити питання зі штрафами. Але поки що його документ навіть не був виставлений на голосування в першому читанні, що й зрозуміло: залишалася дуже мало часу до закриття літньої сесії Верховної Ради, так і депутати були зайняті передвиборними клопотами. Хоча можливо новий склад парламенту, і повернеться до цих питань восени. Експерти запевняють, що це малоймовірно. Нерозмитнених евроблях не більш 5-7 тисяч ?! Цікаво, що глава комітету з питань податкової та митної політики Верховної Ради України Ніна Южаніна і в травні, і в липні 2019 го запевняла громадськість, що нічого сверхнегатівного в цій справі не відбудеться. Парламентарій аргументувала це тим, що саме завдяки таким високим штрафам в законі про евробляхі розмитнення буде проходити без порушень - нібито "евробляхери" не порушувати закон і кількість автомобілів, які будуть не розмитнені з травня по серпень, буде невисоким. Як зазначив Главреду глава Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, сьогодні в Україні залишилося не більше 5-7 тисяч нерозмитнених старих іноземних автомобілів:
"Нові закони зробили свою справу: я знав кількох підприємців, які завозили в Україну по 30-40 таких автомобілів за місяць. Деякі навіть консультувалися зі мною і за останні місяці взагалі не приганяли жодного подібного автомобіля".
Експерт вітає це рішення ще колишньої влади і наголошує на тому, що фактично за останні п'ять років чиновники активно займалися надприбутковим бізнесом, заробляючи величезні гроші на "евробляхерах". Тепер евробляхі купити / продати за сірими схемами стане складніше.
"За всі роки в країну було ввезено 627 тисяч таких автомобілів. За послуги з ввезення і" кришування "цієї справи, бізнес брав з кожного щасливого майбутнього власника авто на імпортних номерах в середньому по 1 тисячі євро. Таким чином, влада імущих заробила 627 мільйонів євро. Але вона ж і "кинула" власників таких автомобілів: пообіцяла, що ніяких проблем з їх експлуатацією не буде, і фактично не стримала своє слово ", - зазначає Олег Назаренко.
Евробляхи 2019: на брухт або на запчастини? Юрист Ростислав Кравець, підтримуючи колегу по основних питаннях, вважає, що в Україні залишилося набагато більше нерозмитнених старих авто, ніж 5-7 тисяч.
"Я думаю, ця цифра занижена в рази і на сьогодні таких автомобілів залишається 20-30 тисяч. Однак я впевнений, що велику їх частину власники розберуть на запчастини або продадуть на металобрухт. Таким чином, проблем після 24 серпня ніяких не буде", - каже він.
Кравець також підкреслює, що дійсно "евробляхери" за останні місяці стали більш дисциплінованими: "Старі автомобілі активно розмитнювати, їм присвоювалися українські номери, їх власники чесно сплачували податки. Таким чином, був наведений істотний порядок на цьому ринку. Та й держава отримала кілька мільярдів гривень у вигляді податку за все за пару-трійку місяців. Дійсно наступ терміну дії строгих законів "налякало" власників таких авто і змусило їх жити в правовому полі. А це не можна не вітати, адже Україна, таким чином, ще більше наблизилася до цивілізованої Європи ". Таким чином, 24 серпня навряд чи стане "судним днем" для "евробляхеров". Як видно, вони до нього практично готові, тим більше, переважна більшість з них стало поважати закони. Нагадуємо, Померли від спеки: батько залишив своїх маленьких дітей у автомобілі Читайте також: Втекли з дитбудинку: на Закарпатті поліція продовжує пошуки чотирьох дітей (ФОТО)
Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram

Теги: Митниця
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!