Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram
«Ощадбанк» безграмотно оформив персональні кабінети пільговиків на своєму сайті
12.12.2019 15:37
1607
0
З 1 жовтня стартував другий етап монетизації пільг. Тим, хто до 15 жовтня не звернувся з заявою про отримання виплат «живими грошима» (на картку «Ощадбанку» або поштою), мали надати пільги в безготівковій формі.
«Для того, щоб надавати кошти у безготівковому вигляді, на кожного одержувача пільг автоматично відкривають персональний обліковий запис в «Ощадбанку»…
Відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок цих коштів та залишок на рахунку громадяни зможуть у персональному кабінеті», – повідомляв Главком.
Отже, подивимось, як виглядає особистий кабінет пільговика:
Таблиця, що її бачать на сайті «Ощадбанку» отримувачі пільг, містить, зокрема, такі рядки, як «Сумасшедшие сплати с юношеских времен», «Послуга с централизованным водопадом (холодная вода)», «Живая зона - посольство управляющих Багатоквартирном Будинком».
Хтось з киян подав з цього приводу звернення до Контактного центру міста Києва, у якому зауважена також непрозорість даних щодо обрахунку пільг і перерахування коштів постачальникам:
Учасник «Харковь Форум» скаржиться: «"Мій банк, моя країна"? На каком это *** языке?» І тут же отримує відповідь, що це – перекладена російською версія сторінки.
Подібні недоліки, якими б не були їхні причини, суттєво підривають довіру.
Нагадуємо, В Ужгороді ДТП за участі автобуса та іномарки (ВІДЕО)
Читайте також: Зима закарпатцям не перешкода: в області активно продають свіжі гриби (ФОТО)
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0