Нова пошта повернула популярну послугу
Нова пошта на своєму офіційному сайті повідомила, що відновлено послугу кур’єрської доставки.
"Відтепер можна викликати кур’єра на забір вашого товару у зручне для вас місце, а ваші клієнти зможуть отримати замовлення там, де зручно для них: у відділення, у поштомат або на адресу", – йдеться в повідомленні пресслужби компанії.
Адресний забір і доставка корисна тим клієнтам, у кого більше ніж одне відправлення, поряд немає працюючого відділення, немає змоги самостійно та безпечно до нього доїхати або якщо замовляють габаритні товари.
Поряд із цим у пресслужбі зазначають, що граничний час оформлення заявки на виклик кур’єра індивідуальний для кожного населеного пункту. Актуальний графік забору можна подивитись на сайті компанії.
Тариф на кур’єрську доставку залишається таким як і раніше: +30 гривень до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг).
Кур’єрська доставка працюватиме щоденно, без вихідних, але на одну годину менше, ніж відділення.
Правила роботи кур’єрської доставки у воєнний час:
- кур’єрська доставка не працюватиме в комендантську годину;
- під час оголошення повітряної тривоги кур’єри будуть зупинятися та заходити у безпечне укриття;
- час доставки може зміщуватися на добу-дві в залежності від ситуації з безпекою у регіоні.
Коментарі - 0