Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram
"Не давайте їжу, не привчайте до такого!": на Виноградівщині лікарня для дітей перетворилася у справжнє пекло (ФОТО)
30.08.2019 20:48
1134
25
Своєю історією на сторінці "МамиВиноградів" у соцмережі Фейсбук поділилася Natasa Kalanics.
"Добрий день мами, якщо можна ще казати, що добрий день. На днях я потрапила в інфекційне відділення з маленькою дитиною, бо захворів мій малий. І перебуваючи в лікарні я побачила страшне видовище. Ці маленькі діти там не живуть, а виживають. До них відноситься медперсонал так, як до якихісь диких тварин. Не доїдають, не купають їх , навіть не отримують елементарного - води. Як каже медперсонал, їм за них не платять, добре я розумію, що не платять, але ми ж люди не тварини, в нас же є душа та серце і некажу за совіть. Діти ж не винні, що їх лишили батьки. Наприклад, цій дівчинці 5 рочків, а виглядає на 3-4 роки. Вона при мені била собою, їла памперс, навіть, вибачте, саме г**но їла і це все з голоду. Коли кажу хочу допомогти - не дозволяють, бо кажуть, що не треба привчати їх на їжу. Але світ не без добрих людей. Є там одна медпрацівниця, котра взяла від мене банани, йогурти, печиво, соки. І дала їм, в мене аж душа зраділа, коли ці діти отримали ці подарунки. Навіть ця дівчинка назвала мене мамою за це. Іще є там третє немовля йому три місяці, воно теж там мучиться, шкода його, таке худеньке недокормлене, дають 3 рази на день молока, но як це так можна 3 рази на день, та цьому немовляти кожні 2-3 години треба давати пити молоко. Мене коли виписували додому, то ці діти нібито відчували, що я йду додому так плакали за мною. Що я хочу казати - людоньки добрі допоможіть хоть якось цим дітям, хоча би те печиво і тому дуже раді", - пише автор посту.Нагадуємо, Спека знову дає за себе знати: на Берегівщині пожежа охопила ліс Читайте також: Пожежа біля Рахова: з невідомих причин горів житловий будинок
Алла 23 роки
9 вер. 2019 р., 00:51
Ганна не будьте такі розумні,медсестрам треба виконувати свою роботу на всі 100відцотків а не наплювательски відноситись ,які вони врачі та медсестри після такого знущання над не виними дітьми іх і так життя побило ще й таке відношення до них. хіба вони вині в чомусь ???це просто нелюди жорстокі і без душні такі як і ви Ганно!!!і мені дуже прикро що в в деяких людей в нашому суспільстві не має людських ціностей та сочуствія один до одного.якщоб люди допомашали один одному та трохи би звертали що коїться навколо нас то й жилось би краще .а так всі дуже блатні поставали айфони ,брендовий одяг ,гроші і .тд.,це всьо цяцьки не варті по факту,от тільки в нас молодь цего не розуміє ,всі жорсті черстві та бездушні а про людяність забули геть вже .Я сама являюсь мамою двох дітей і мені би не було шкода тим дітям купити та принести поїсти ,і якщо би я пряцювала в лікарні медсестрою та бачила ото вссьо блядство що там твориться повірте я би не сиділа склавши руки я би писала призеденту я би зверталась за помощью до людей не байдужих.і повірте що баночка супу в мене би знайшлась для тих дітей постійно.мені болячи за тих дітей,як би я мала змогу та фінанси я би допомагала всім дітям сиротам ,!і якщо би хоть один депутат нашої верховної ради відмоалявся хоть раз на кілька місяців від своєї заробньої плати повірте не було би голодних дітей.але вони вязники дорогого життя ценічного та жорстого яким байдуже на людей та на дітей ,а головне заби ти кармани як більше долярами та євриками і обовязко перевести за границю щоб вслучаї чогось звалити чим скоріше..а медсестрт нелюдами стають аще клятву Гепократу вони дають ,да вас всіх треба в бабин яр і на розтріл і медсестрів і врачів.
Наталья
4 вер. 2019 р., 15:41
Почему малыши, без того Богом обиженные, обиженные и человеком. Че они в одиночкой камере, без общения, ласки и даже без игрушек сидят, за что им такое наказание???
Татьяна
4 вер. 2019 р., 13:49
Это не единственный случай и не только в этой больнице, неважно что ребенок отказной,все дети это просто дети ,которые нуждаются в заботе и любви взрослых.
Не.О.
1 вер. 2019 р., 20:47
Я в шоці з деяких коментарів!!!Чужих дітей не буває!!Ганна ви гівно,а не людина
Ніка
1 вер. 2019 р., 14:44
Я теж лижала з дитиною на інфекційному відділенні
Небуду брихати
Але мед персонал там нормальний
До діток тих зверталися так само як і до моєї дитини теж
Я просто в щоці була що вони так з дітьми себе поводять і їсти теж носили бутилочки з молоком дітям і памперси міняли теж
Хліб також кірочки давали сама бачила то
В общом я небачу причини щоб винувати медіків в тому
Вони мають свою робуту вони її і роблять а теж за свій щот ходити та купляти одяг і так дале тільком дітям я думаю що не кожен з нас тут би так зробив
Небуду брихати
Але мед персонал там нормальний
До діток тих зверталися так само як і до моєї дитини теж
Я просто в щоці була що вони так з дітьми себе поводять і їсти теж носили бутилочки з молоком дітям і памперси міняли теж
Хліб також кірочки давали сама бачила то
В общом я небачу причини щоб винувати медіків в тому
Вони мають свою робуту вони її і роблять а теж за свій щот ходити та купляти одяг і так дале тільком дітям я думаю що не кожен з нас тут би так зробив
Эльза
1 вер. 2019 р., 11:36
Ганна !!!!!!Какая же вы омерзительная духовно уродливый недочеловек!Надеюсь у вас нет детей и Не Дай Бог вам детей!И даже если бы медсестры и кормили за свой счет детей?Что с того?Это называется человечность!Многие люди котов и собак от жалости кормят.А тут люди!Малыши беззащитные и крошечные!Хотя уже давно поняла мед персонал и человечность это совсем разные вещи .Куда смотрит глав врач больницы?Почему дети в таком состоянии?Спросите у своего начальника.Не тратьте время в интернете оправдывая свое зверство!Вы хуже фашистов!Фу....и это в мирное время!
Алёна
1 вер. 2019 р., 09:44
У нас это нормально!! И не кому ни чего не будет. Потому что у нас жестокая страна.Кто то написал, сделали их мухи слона. Вот и пример того, как кое отношение в нашей стране к чужим деткам. Очень жаль деток?.
Юлія
1 вер. 2019 р., 06:26
Ганно , ви можливо одна з тих санітарок або медсестер котрі там працюють, або працюєте в іншій лікарні на одній з вище згаданих посад, раз так захищаєте і лікарню і персонал? Я наприклад люксу на фотографіі не бачу, якісь баняки стоять під ліжками, що це взагалі таке? Нажаль не можливо передати через фотографію чи дитина голодна, жінка написала те що побачила, про які провокаціі ви говорите? Невже дати дитині сироті трошки любові, опіки і виконати свій обов‘язок з совістю від вас щось забере? Що ви за люди такі!!! Дуже прикро, але в Украіні найбільша проблема це людська байдужість! Стільки біди і страждань, тільки через те що людям байдуже! А якщо знайдеться сміливець щоб хоча б щось змінити чи зробити, то суспільство відразу його хоче якось знищити.
Катя
31 серп. 2019 р., 21:48
та вони іх тоді приводять в порядок коли знають шо приходить провірка до них вони всі такі тоді привітні і ласкаві до тих тіточок...треба шоб провірка прийшла до них спонтано неожидано
Катя
31 серп. 2019 р., 21:45
Да.і ми коли лежали з малим та були такі дітки ми теж носили ім печиво соки...і на мене кричали не давати ім...Але то дитина бачить що другі ідять і вони хочуть чомуб не дати такій дитині нікому же не жалко...ті діточки получають і памперси і кожен день ім мають давати або яблуко або банан бо держава на це виділяє кошти ...тільки питання де це все дівається ?діти того не получають....медсестри такі жочтокі з тими діточками...а то ангелята маленькі теж хочуть любві і ласки вониж не вині що іх кинули...люди будьте трішки людьми допоможім ім хто чим може...гоч якусь радість дати ім...
доктор
31 серп. 2019 р., 20:26
Абсолютно согласен с Анной!!!! Я сам видел как Наташа по-тихому заставляла есть какашки етого ребенка!!!! Правда бред!!!! Мамочки угамонитесь хотите помочь помагайте а если делать не чего идите на работу санитаркой вакансий полно!!!!
Lana
31 серп. 2019 р., 19:10
Пані Ганно,там живуть діти-сироти,яких привозять з притулку у відділення на лікування,і всі жінки пишуть правду,їх мало обслуговують(по годинах як у відділенні дають з кухні їжу,так їх і годують,а це три рази на день,памперси міняють рідко,дають уколи і все). Дітки цілими днями плачуть,кличуть маму і просять їсти...дивитися на це все просто жах...і персонал свої дії не заперечує,пояснюючи це тим,що дітки до них звикають і потім плачуть ще більше...???
Света
31 серп. 2019 р., 16:22
Це правда що пишуть и я коли лежала на дитячому в ВИНОГРАДОВИ и теж так казали нетреба привчати дитей.
Олеся.
31 серп. 2019 р., 15:18
Господи помилуй! Ніхто не знає що з нами буде завтра. Аборт захищати теж не треба.
Дай Бог діточки якось виростуть... насправді в наших лікарнях таке є часто.. Знаєте я от думаю всеж таки ми на Україні так живемо тяжко... бо кожний скаже або подумує "моя хата з краю"....
Тільки одиниці мають відвагу не боятися говорити в голос.
І навіть діяти. Не думаю що автору є якийсь сенс щось придумовувати.
А всі хто хоч раз був у лікарнях наших- знає як там є!
Дай Бог діточки якось виростуть... насправді в наших лікарнях таке є часто.. Знаєте я от думаю всеж таки ми на Україні так живемо тяжко... бо кожний скаже або подумує "моя хата з краю"....
Тільки одиниці мають відвагу не боятися говорити в голос.
І навіть діяти. Не думаю що автору є якийсь сенс щось придумовувати.
А всі хто хоч раз був у лікарнях наших- знає як там є!
Ольга
31 серп. 2019 р., 14:38
Я все розумію немає часу і у лікарів, але чим діти заслужили таке ставлення до себе , звичайно вони немають грошей щоб за ними хтось доглядав, але треба мати совість, тут не одна жінка написала яке там відношення до дітей , чому не займеться цією лікарнею прокуратура, щоб все провірити, чому в наш час все за гроші,а де совість,де співчуття,у мене душа розривається від болю за дітей яких покинули батьки,коли читаю ці пости, люди схаменіться прошу вас,діти це янголятка маленькі?????їм і так нелегко бо нікому непотрібні, та щей потерпають від знущанням ???Дай Боже всім маленьким янголяткам люблячу родину???
Ганна
31 серп. 2019 р., 13:57
Раджу всім, що тут зібралися, не вірити у все, що пишуть в інтернеті. На фото я бачу чисті матраси, чистих дітей. Чому авторка не сфотографувала, як дитина памперс їсть? І як у гівні валяється? Чи як їм дають їсти «лиш молочко тричі на день»? І думаю, якби факт «не давайте їм їду щоб н звикали» був, то дітей би у трунах вивозили звідти.
По друге, я не заперечую можливість такого випадку у житті, а всього лише прошу мислити критичніше, і не вірити всім, повторююся, маніпулятивним текстам.
По третє, зазвичай персонал лікарні це тільки персонал лікарні, а не няньки і розважальний гурток. Розумію, іноді дитина мусить залишитися в стаціонарі, але роль медсестри то роль медсестри.
Всі такі цікаві «Якщо це говорить не одна мама...» «може у вас з’являться якісь людські почуття...». Задумайтеся, саме через пропагандистські новини росіяни взяли зброю і поїхали «добровольцями» убивати наших хлопців на Схід і будувати «Новоросію», вони теж вірили таким емоційним текстам про розстріляних дітей, карателів, фашистів в т.д. Де не було ні фактів, нічого. І от у них з’явилися «людські почуття» і що? Невже для вас категорія «людських почуттів» цінніша за здоровий глузд?
Ще раз повторюся, якщо описаний у пості факт буде доказаний, я буду тільки рада, що це зафіксували, так як це допоможе вирішити цю проблему чим найшвидше.
Але раджу всім критично ставитися до «користувачі соцмереж розповсюджують інформацію», бо ви і не уявляєте, як можна маніпулювати подібними новинами людей і які у цього цілі.
По друге, я не заперечую можливість такого випадку у житті, а всього лише прошу мислити критичніше, і не вірити всім, повторююся, маніпулятивним текстам.
По третє, зазвичай персонал лікарні це тільки персонал лікарні, а не няньки і розважальний гурток. Розумію, іноді дитина мусить залишитися в стаціонарі, але роль медсестри то роль медсестри.
Всі такі цікаві «Якщо це говорить не одна мама...» «може у вас з’являться якісь людські почуття...». Задумайтеся, саме через пропагандистські новини росіяни взяли зброю і поїхали «добровольцями» убивати наших хлопців на Схід і будувати «Новоросію», вони теж вірили таким емоційним текстам про розстріляних дітей, карателів, фашистів в т.д. Де не було ні фактів, нічого. І от у них з’явилися «людські почуття» і що? Невже для вас категорія «людських почуттів» цінніша за здоровий глузд?
Ще раз повторюся, якщо описаний у пості факт буде доказаний, я буду тільки рада, що це зафіксували, так як це допоможе вирішити цю проблему чим найшвидше.
Але раджу всім критично ставитися до «користувачі соцмереж розповсюджують інформацію», бо ви і не уявляєте, як можна маніпулювати подібними новинами людей і які у цього цілі.
Аліса
31 серп. 2019 р., 12:03
І після цього далі будете волати, що аборт- це зло, треба рожати? Тобто, цим дітям краще від того, що їх народили?
Іванна
31 серп. 2019 р., 10:49
Автор, дайте свої координати,я би хотіла допомогти я з Хуста! !
Іванна
31 серп. 2019 р., 10:47
Наташа,голодні діти це муха!!!!!Люди,ви що зовсім подичавіли.
Маріанна
31 серп. 2019 р., 10:43
То мабуть Ганна і Наташа, із того персоналу якщо так говорять.
Бо мабуть ні одна матір тай жінка яка має серце так неговорила.
Бо мабуть ні одна матір тай жінка яка має серце так неговорила.
Наташа
31 серп. 2019 р., 02:30
Зробили з мухи слона.одним словом
Вікторія
31 серп. 2019 р., 01:08
Ганна, Ви дуже помиляєтесь. З власного досвіду кажу, більшості персоналу глибоко нас..ти на дітей. Халатне відношення навіть до тих,в кого є батьки. Що там казати у випадку,коли в карман не впаде пару гривень і ніхто не заступиться за дитя. В кращому випадку дитину просто ігнорують. Повірте, діти таки страждають і дуже прикро,що не всі це розуміють (і Ви в тому числі).
Наталія
31 серп. 2019 р., 00:45
А ви така Ганна розумна, то може б сходили і подивилися на ці як ви кажете емоції,а то саме простіше триндіти в інтернеті. Якщо це говорить не одна мама, то напевно все ж таки це правда. А який сенс мамам обманювати. Я теж свідок , як новонароджений плакав у відділенні, а займатися ним ніхто не хоче, аргумент немає часу. То може ви приділите трохи часу і провідаєте таких діток. Може і з' являться якісь людські почуття.
Ірина
30 серп. 2019 р., 23:36
Це ЖАХІТТЯ !!!!! Хто мер Виноградова ?????На всю країну їх покажіть !!! А діткаи Срочно Треба Допомогти !!!!!!!!!
Ганна
30 серп. 2019 р., 22:29
А якісь докази, крім емоційно-маніпуляційного тексту будуть? І що то за діти, котрі живуть у інфекційному? І що за звинувачення персоналу? Медсестрам треба цих дітей годувати, замість своїх? І якби дитина їла, перепрошую, памперс з гівном, то давно би вмерла. І звідки взагалі в дітей цих памперси, якщо ЇДИ НЕМА ВОДИ НЕМА?
Коментарі - 25