На Закарпатті створять кол-центр для консультацій з питань оформлення гуманітарної допомоги
З 1 березня почала діяти постанова Кабінету міністрів про спрощений режим перетину гуманітарної допомоги в умовах військової агресії. Вчора за участю голови Закарпатської ОВА була проведена зустріч з усіма благодійними та релігійними організаціями, щоб пояснити, як це працює. Невдовзі буде створено кол-центр, де можна буде отримати консультацію.
Про це повідомив на брифінгу заступник голови Закарпатської ОВА Петро Добромільський.
За постановою, є коротка декларація, яку заповнюють на всіх митних переходах Закарпатської області. У ній вказують ПІБ декларанта, який переміщує гуманітарний вантаж, прізвище водія, марку машини, відправника, отримувача і пункт пропуску.
«Заповнюєте форму, даєте опис товару і пишете кінцевого отримувача даної гуманітарної допомоги. Це працює дуже швидко. Сьогодні у нас запрацює вже додатково кол-центр, у якому будуть спеціалісти навіть заповнювати документи, кому треба, хто не вміє або не знає. Ці документи на заповненого заявника будуть на митниці роздруковані, вручені водію, і вони зможуть переміщати ці товари швидко переміщувати туди, куди їх найбільш необхідно», – пояснив Добромільський.
У кол-центрі будуть працювати спеціалісти, які володіють угорською і словацькою мовою, і всі бажаючі, навіть іноземні громадяни, зможуть отримати консультацію.
Номери телефонів кол-центру (цілодобово):
+380996358397
+380996358406
E-mail: [email protected]
Фахівці прийматимуть дзвінки з 14.00 3 березня.
Гуманітарна допомога надходить кожного дня. Першочергова задача, за словами чиновника – забезпечити передову, де є військові і громадяни, які потерпають від агресії, а у другу чергу потрібно забезпечити переселенців тут.
Коментарі - 0