Москаль: «Через відсутність залізничних вагонів дорожники на Закарпатті змушені імпортувати готовий асфальт із Румунії. Який навіть після розмитнення обходиться дешевше за український»
21.11.2017 13:13
115
0
Щоб не допустити цього, румунська автодорожня компанія INTEKO, яка ремонтує дороги на Виноградівщині, змушена імпортувати готовий асфальт із Румунії.
– Цього року ми залучили для ремонту закарпатських доріг закордонних підрядників із сучасною технікою і європейським підходом до роботи, – заявляє Геннадій Москаль. – І виявилося, що в Україні немає то щебню, то залізничних вагонів, то локомотивів, то ще чогось. У підрядників із-за кордону це викликало справжній ступор – вони не звикли працювати в режимі постійної нестачі матеріалів. Врешті-решт румунська компанія INTEKO була змушена піти на експеримент – почала завозити готовий асфальт із власного заводу в м.Сату Маре, який розташований за 40 кілометрів від кордону з Україною.
Дорога «Виноградів – Теково – Неветленфолу», яку ремонтують румуни за кошти «дорожнього експерименту», всього за 60 кілометрів від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно. Але найцікавіше те, що навіть після процедури розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за український. З одного боку це добре, що підрядники знаходять вихід навіть із, здавалося би, безвихідних ситуацій. А з другого боку сам факт імпорту готового асфальту з Румунії – це ганьба для України і безграмотного менеджменту «Укрзалізниці».
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0