Легендарні "Ікаруси" отримали нове життя в сусідній Угорщині, за 400 кілометрів від Закарпаття (ФОТО)

03.01.2019 16:10 217 0
Легендарні "Ікаруси" отримали нове життя в сусідній Угорщині, за 400 кілометрів від Закарпаття (ФОТО)

В угорському місті Секешфехервар представили нові електричні автобуси CityPioneer 2019. Це, по суті, нова версія легендарних "Ікарусів", розроблена угорсько-китайським СП Electrobus Europe Zrt. Фірму сформували підприємство-спадкоємець знаменитого заводу "Ikarus" і китайська держкомпанія CRRC Urban Traffic, пише "rg.ru". Трьохдверний низькопідлоговий 12-метровий автобус з індексом IC 1211 U створений на базі китайської моделі CRRC Electric, тоді як угорці потрудилися над салоном, електроустаткуванням і омологацією машини. 

Силова установка у машини імпортна. Електромотор максимальною потужністю 240 кВт з літієво-іонною акумуляторною батареєю ємністю 313 кВт/год дозволяє в залежності від погодних умов і рельєфу місцевості проїжджати на одній зарядці 200-260 км. Автобус отримав відокремлену від салону ергономічну кабіну з відмінним оглядом і передові системи безпеки. Зокрема, системи кругового огляду, попередження про зіткнення і виїзді з смуги руху. Завдяки пневмоподвеске з електронним управлінням в салон зручно закочувати дитячі та інвалідні коляски. "Цей прототип – результат більш ніж річної роботи, в якій вдалося об'єднати високий рівень компетенцій у сфері електричних силових установок CRRC і досвід Ikarus по виробництву автобусів", - заявив на презентації машини власник угорської компанії Габор Селеш. Серійне виробництво CityPioneer почнеться в Секешфехерварі після оцінки дослідного зразка в середині 2019 року. В майбутньому спільне підприємство має намір розширити лінійку моделей за рахунок мікроавтобуса і нової версії знаменитої "гармошки". Вони також будуть оснащуватися електромоторами. Слід також зауважити, що поставлялися "Ikarus" в СРСР починаючи з кінця 1960-х в обмін на радянські легковики і стали однією з візитних карток великих міст. Загальний обсяг поставок, за деякими даними, перевищив 140 тисяч одиниць. Угорські автобуси практично не знали конкуренції, але з розвалом Союзу обсяг експорту поступово скоротився до нуля. Це позначилося на життєздатності заводу. В результаті з 2003 року в Секешфехерварі не випустили жодної серійної машини, а саме підприємство дробилося і перепродувалося, дивом зумівши дожити до наших часів. Зазначається, що кооперація з одним з великих китайських автоконцернів може відродити на "Ikarus" повноцінне виробництво і вийти на європейські ринки. Читайте також: Поруч із Закарпаттям СБУ взяла озброєного кавказького злодія в законі «Тенго Гальського» (ФОТО)

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!