Контекстна реклама: особливості, плюси застосування, як працює
Контекст-реклама (PPC) – інструмент залучення клієнта на сайт. На сьогоднішній день це швидкий спосіб отримати трафік із пошуку. Такий вид реклами показує оголошення за пошуковими запитами та намірами користувачів у видачі та на ресурсах-партнерах.
Розберемося, як контекстна реклама працює, які бувають види, що вона включає і т.д.
Контекст-реклама: які завдання вирішує
Цей інструмент сприяє залученню на сайт зацікавленої аудиторії. На інтернет-ресурсі користувачі мають виконати заплановану цільову дію: зареєструватись, запросити консультацію, зробити замовлення, підписатися на розсилку.
Контекст-реклама: що включає, які бувають види
Промо інструмент містить у собі заголовок, текстове рекламне оголошення, набір посилань на цільові сторінки, і відображається у видачі пошуковика у відповідь на конкретний запит користувача.
Контекст-реклама буває 2 видів:
-
- покази в РСЯ, в тому числі в мобільних додатках;
- на пошуку.
Розміщувати оголошення можна різних типів: текстові, смарт-банери, текстово-графічні, відео. Подібний вид реклами забезпечує велике охоплення аудиторії, прозору аналітику, діє ефективніше за SEO.
Запускає та налаштовує оголошення на промо майданчиках контекстолог. Такий фахівець розуміється на теорії, розбирається, як контекст-реклама діє. Також він відстежує конкурентні промо кампанії, власне налаштовує сам інструмент. Це основні завдання контекстолога. Замовлення послуг такого фахівця можливе, наприклад, в агентстві інтернет-маркетингу Wedex.
Контекстна реклама: плюси
У PPC чимало переваг в порівнянні з іншими типами реклами, наприклад, з тими, що діють на телебаченні, радіо, за методом SEO-просування.
Основний плюс контекст-реклами полягає в тому, що вона показується тільки у відповідь на прямий запит, має невеликий формат і не заважає переглядати сторінку сайту. Багато користувачів навіть не звертають увагу на позначку «реклама» і вважають контекстні оголошення природною видачею, що підвищує їхню довіру до компанії.
Серед плюсів контекст-реклами також:
-
- швидкість ефекту (промо оголошення починає працювати одразу після запуску);
- її бачать лише користувачі, у яких у планах купити товар чи замовити послугу (тобто це діяльність на теплу аудиторію);
- працює за невеликих бюджетів;
- можливість відключення будь-якої миті;
- оплата за підсумком (рекламодавець оплачує тільки реальні кліки на оголошення).
Також можна відслідковувати результат: видно точну статистику переходів на інтернет-майданчик. Можливе налаштування показів у конкретних регіонах. Доступний контроль повідомлень, які побачить користувач.
Читайте також:
Останні новини
-
17:34 26 листопадаУ Мукачеві попрощалися з полеглим на війні Андрієм Антонюком151 0
-
16:24 26 листопадаДружина «купила» третю дитину: на Закарпатті на кордоні у чоловіка виявили фальшиві документи165 0
-
15:46 26 листопадаУ Мукачеві вогнеборці запобігли знищенню житлового будинку174 0
-
12:48 26 листопадаВ Ужгорода затримали зловмисника, який посеред вулиці побив місцевого жителя179 0
-
11:55 26 листопадаУ Хустському районі врятували житловий будинок від вогню197 0
-
11:04 26 листопадаНа Хустщині затримали раніше судимого зловмисника, який у стані сп`яніння смертельно травмував односельця181 0
-
10:13 26 листопадаНа Берегівщині в пожежі загинув 60-річний чоловік162 0
-
08:54 26 листопадаЯк і де можна орендувати автомобіль181 0
-
20:00 25 листопадаЯкі вигоди дає установка пароконвектомата на професійній кухні253 0
-
17:11 25 листопадаПоліція Мукачева затримала зловмисника, який намагався знищити майно сусідів271 0
-
16:36 25 листопадаЯким має бути ідеальний рюкзак для подорожей та активного відпочинку264 0
-
16:33 25 листопадаНа Закарпатті поліція заблокувала черговий канал переправлення через кордон військовозобов’язаних271 0
-
15:28 25 листопадаПричини виникнення синдрому сухого ока271 0
-
15:09 25 листопадаУ Мукачеві попрощаються з полеглим на війні Андрієм Антонюком270 0
-
12:48 25 листопадаРахівські гірські рятувальники відшукали туриста, який блукав у засніжених горах 3 доби246 0
Коментарі - 0