Контекстна реклама: особливості, плюси застосування, як працює

03.12.2023 16:18 480 0
Контекстна реклама: особливості, плюси застосування, як працює

Контекст-реклама (PPC) – інструмент залучення клієнта на сайт. На сьогоднішній день це швидкий спосіб отримати трафік із пошуку. Такий вид реклами показує оголошення за пошуковими запитами та намірами користувачів у видачі та на ресурсах-партнерах.

Розберемося, як контекстна реклама працює, які бувають види, що вона включає і т.д.

Контекст-реклама: які завдання вирішує

Цей інструмент сприяє залученню на сайт зацікавленої аудиторії. На інтернет-ресурсі користувачі мають виконати заплановану цільову дію: зареєструватись, запросити консультацію, зробити замовлення, підписатися на розсилку.

Контекст-реклама: що включає, які бувають види

Промо інструмент містить у собі заголовок, текстове рекламне оголошення, набір посилань на цільові сторінки, і відображається у видачі пошуковика у відповідь на конкретний запит користувача.

Контекст-реклама буває 2 видів:

  • покази в РСЯ, в тому числі в мобільних додатках;
  • на пошуку.

Розміщувати оголошення можна різних типів: текстові, смарт-банери, текстово-графічні, відео. Подібний вид реклами забезпечує велике охоплення аудиторії, прозору аналітику, діє ефективніше за SEO.

Запускає та налаштовує оголошення на промо майданчиках контекстолог. Такий фахівець розуміється на теорії, розбирається, як контекст-реклама діє. Також він відстежує конкурентні промо кампанії, власне налаштовує сам інструмент. Це основні завдання контекстолога. Замовлення послуг такого фахівця можливе, наприклад, в агентстві інтернет-маркетингу Wedex.

Контекстна реклама: плюси

У PPC чимало переваг в порівнянні з іншими типами реклами, наприклад, з тими, що діють на телебаченні, радіо, за методом SEO-просування.

Основний плюс контекст-реклами полягає в тому, що вона показується тільки у відповідь на прямий запит, має невеликий формат і не заважає переглядати сторінку сайту. Багато користувачів навіть не звертають увагу на позначку «реклама» і вважають контекстні оголошення природною видачею, що підвищує їхню довіру до компанії.

Серед плюсів контекст-реклами також:

  • швидкість ефекту (промо оголошення починає працювати одразу після запуску);
  • її бачать лише користувачі, у яких у планах купити товар чи замовити послугу (тобто це діяльність на теплу аудиторію);
  • працює за невеликих бюджетів;
  • можливість відключення будь-якої миті;
  • оплата за підсумком (рекламодавець оплачує тільки реальні кліки на оголошення).

Також можна відслідковувати результат: видно точну статистику переходів на інтернет-майданчик. Можливе налаштування показів у конкретних регіонах. Доступний контроль повідомлень, які побачить користувач.

Читайте також:

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!