Контекстна реклама: особливості, плюси застосування, як працює

Контекст-реклама (PPC) – інструмент залучення клієнта на сайт. На сьогоднішній день це швидкий спосіб отримати трафік із пошуку. Такий вид реклами показує оголошення за пошуковими запитами та намірами користувачів у видачі та на ресурсах-партнерах.
Розберемося, як контекстна реклама працює, які бувають види, що вона включає і т.д.
Контекст-реклама: які завдання вирішує
Цей інструмент сприяє залученню на сайт зацікавленої аудиторії. На інтернет-ресурсі користувачі мають виконати заплановану цільову дію: зареєструватись, запросити консультацію, зробити замовлення, підписатися на розсилку.
Контекст-реклама: що включає, які бувають види
Промо інструмент містить у собі заголовок, текстове рекламне оголошення, набір посилань на цільові сторінки, і відображається у видачі пошуковика у відповідь на конкретний запит користувача.
Контекст-реклама буває 2 видів:
-
- покази в РСЯ, в тому числі в мобільних додатках;
- на пошуку.
Розміщувати оголошення можна різних типів: текстові, смарт-банери, текстово-графічні, відео. Подібний вид реклами забезпечує велике охоплення аудиторії, прозору аналітику, діє ефективніше за SEO.
Запускає та налаштовує оголошення на промо майданчиках контекстолог. Такий фахівець розуміється на теорії, розбирається, як контекст-реклама діє. Також він відстежує конкурентні промо кампанії, власне налаштовує сам інструмент. Це основні завдання контекстолога. Замовлення послуг такого фахівця можливе, наприклад, в агентстві інтернет-маркетингу Wedex.
Контекстна реклама: плюси
У PPC чимало переваг в порівнянні з іншими типами реклами, наприклад, з тими, що діють на телебаченні, радіо, за методом SEO-просування.
Основний плюс контекст-реклами полягає в тому, що вона показується тільки у відповідь на прямий запит, має невеликий формат і не заважає переглядати сторінку сайту. Багато користувачів навіть не звертають увагу на позначку «реклама» і вважають контекстні оголошення природною видачею, що підвищує їхню довіру до компанії.
Серед плюсів контекст-реклами також:
-
- швидкість ефекту (промо оголошення починає працювати одразу після запуску);
- її бачать лише користувачі, у яких у планах купити товар чи замовити послугу (тобто це діяльність на теплу аудиторію);
- працює за невеликих бюджетів;
- можливість відключення будь-якої миті;
- оплата за підсумком (рекламодавець оплачує тільки реальні кліки на оголошення).
Також можна відслідковувати результат: видно точну статистику переходів на інтернет-майданчик. Можливе налаштування показів у конкретних регіонах. Доступний контроль повідомлень, які побачить користувач.
Читайте також:
Останні новини
-
18:13 6 липняВ Ужгороді патрульні виявили таксиста у стані наркотичного спʼяніння161 0
-
14:57 6 липняНа Мукачівщині зустріли захисника України, який повернувся з російського полону180 0
-
13:48 6 липняВ Ужгороді притягнули до відповідальності водія «під кайфом», який позбавлений права керування184 0
-
11:45 6 липняНа Закарпатті біля водоспаду Шипіт травмувалася 19-річна львів’янка198 0
-
11:11 6 липняСмертельна ДТП на Мукачівщині: загинув 37-річний мотоцикліст240 0
-
10:34 6 липняУ румунських Карпатах, поблизу кордону з Україною, знайшли тіло чоловіка220 0
-
15:19 5 липняСитуація на кордоні: на пунктах пропуску на Закарпатті фіксують черги322 0
-
14:24 5 липня5 порушень: в Ужгороді оштрафували порушника298 0
-
12:50 5 липняВ Ужгороді затримали чоловіків, які підозрюються у крадіжці308 0
-
12:09 5 липняНа честь Національної поліції України презентовано пам’ятну обігову монету330 0
-
11:12 5 липняНа Тячівщині завершується демонтаж старого мосту між Бедевлею та Тересвою316 0
-
10:08 5 липняМукачево в скорботі: місто прощатиметься з Героєм Іваном Ключніком355 0
-
17:54 4 липняСеред звільнених з російського полону воїнів — закарпатець Мирослав Балога397 0
-
17:11 4 липняЗміни в адмініструванні соцвиплат: відтепер - Пенсійний фонд (ВІДЕО)387 0
-
16:30 4 липняДо 31 липня: що потрібно при вступі до військових навчальних закладів Закарпаття (ВІДЕО)400 0
Коментарі - 0