Контекстна реклама: особливості, плюси застосування, як працює

Контекст-реклама (PPC) – інструмент залучення клієнта на сайт. На сьогоднішній день це швидкий спосіб отримати трафік із пошуку. Такий вид реклами показує оголошення за пошуковими запитами та намірами користувачів у видачі та на ресурсах-партнерах.
Розберемося, як контекстна реклама працює, які бувають види, що вона включає і т.д.
Контекст-реклама: які завдання вирішує
Цей інструмент сприяє залученню на сайт зацікавленої аудиторії. На інтернет-ресурсі користувачі мають виконати заплановану цільову дію: зареєструватись, запросити консультацію, зробити замовлення, підписатися на розсилку.
Контекст-реклама: що включає, які бувають види
Промо інструмент містить у собі заголовок, текстове рекламне оголошення, набір посилань на цільові сторінки, і відображається у видачі пошуковика у відповідь на конкретний запит користувача.
Контекст-реклама буває 2 видів:
-
- покази в РСЯ, в тому числі в мобільних додатках;
- на пошуку.
Розміщувати оголошення можна різних типів: текстові, смарт-банери, текстово-графічні, відео. Подібний вид реклами забезпечує велике охоплення аудиторії, прозору аналітику, діє ефективніше за SEO.
Запускає та налаштовує оголошення на промо майданчиках контекстолог. Такий фахівець розуміється на теорії, розбирається, як контекст-реклама діє. Також він відстежує конкурентні промо кампанії, власне налаштовує сам інструмент. Це основні завдання контекстолога. Замовлення послуг такого фахівця можливе, наприклад, в агентстві інтернет-маркетингу Wedex.
Контекстна реклама: плюси
У PPC чимало переваг в порівнянні з іншими типами реклами, наприклад, з тими, що діють на телебаченні, радіо, за методом SEO-просування.
Основний плюс контекст-реклами полягає в тому, що вона показується тільки у відповідь на прямий запит, має невеликий формат і не заважає переглядати сторінку сайту. Багато користувачів навіть не звертають увагу на позначку «реклама» і вважають контекстні оголошення природною видачею, що підвищує їхню довіру до компанії.
Серед плюсів контекст-реклами також:
-
- швидкість ефекту (промо оголошення починає працювати одразу після запуску);
- її бачать лише користувачі, у яких у планах купити товар чи замовити послугу (тобто це діяльність на теплу аудиторію);
- працює за невеликих бюджетів;
- можливість відключення будь-якої миті;
- оплата за підсумком (рекламодавець оплачує тільки реальні кліки на оголошення).
Також можна відслідковувати результат: видно точну статистику переходів на інтернет-майданчик. Можливе налаштування показів у конкретних регіонах. Доступний контроль повідомлень, які побачить користувач.
Читайте також:
Останні новини
-
18:37 20 квітняВ Ужгороді притягнули до відповідальності водія, позбавленого права керування117 0
-
16:09 20 квітняВесна знову змінить настрій: синоптики попередили про різку зміну погоди136 0
-
14:35 20 квітняНа Ужгордщині трапилася автотроща за участі потягу та "Audi"184 0
-
14:20 20 квітняІз російського полону повернувся захисник «Азовсталі» із Закарпаття378 0
-
13:26 20 квітняУ зоні бойових дій нагородили закарпатських поліцейських177 0
-
11:36 20 квітняГрупу «туристів» зняли з високогірного маршруту прикордонники на Закарпатті176 0
-
10:50 20 квітняУ Мукачеві притягнули до відповідальності п'яного водія, який позбавлений права керування173 0
-
10:06 20 квітняПривітання Владики Теодора Мацапули, ВС - єпископа МГКЄ з нагоди Воскресіння Господнього156 0
-
09:18 20 квітняПривітання Миколи Петра Лучок ОР, єпископа Мукачівської РКД з нагоди Воскресіння Господнього152 0
-
19:15 19 квітняВеликодній обмін полоненими: 277 українських захисників повернулися додому425 0
-
17:03 19 квітняНа війні загинув закарпатець, якого довго вважали зниклим безвісти284 0
-
16:50 19 квітняРозклад Великодніх богослужінь у храмах Мукачева843 0
-
13:31 19 квітняСмертельна аварія на Берегівщині: авто зʼїхало у кювет і перекинулося790 0
-
12:50 19 квітняВ Ужгороді затримали водія, який намагався втекти з наркотиками299 0
-
11:25 19 квітняБіля полонини Кукул у Карпатах відшукали 41-річну туристку з Дніпра287 0
Коментарі - 0