Канцтовари для офісу: список потрібних речей

12.01.2022 13:40 375 0
Канцтовари для офісу: список потрібних речей

Сказати, що  з впровадженням комп’ютерів офіси стали вільними від паперів, все ще неможливо. Поряд з ґаджетами лежать купи паперової документації, котру складають у папки. Взаємодіючи з компаніями-партнерами, доводиться бігати на пошту. Це означає, що потреба у канцтоварах нікуди не поділася.

Здається, контори досі готові поглинути необмежену кількість паперу, ручок, папок, скріпок та інших дрібниць. То що все-таки слід купувати у магазинах канцтоварів, таких як https://kanctorg.kiev.ua/ru/, а без чого можна обійтися?

  • Папір А4. Папір – чи не найбільш витратний матеріал. У деяких офісах діє принцип «паперу багато не буває».  Тим не менш, потрібно розрахувати, скільки в середньому його витрачають на місяць. Це залежить від специфіки діяльності, кількості співробітників, тощо.
  • Файли А4. Незамінні, щоб захистити папери від бруду і вологи.
  • Папки-швидкозшивачі, папки-реєстратори. Належним чином розсортовані і підписані, старі добрі теки допоможуть швидко знайти потрібний документ, навіть якщо він знадобиться через кілька років. Ймовірно, пошук триватиме довше, ніж у папці на комп’ютері, але до того часу на ньому можуть як мінімум замінити операційну систему.
  • Скріпки, степлер і скоби для нього. Щоб сторінки довгого документу випадково не переплуталися, краще одразу їх з’єднати.
  • Затискачі для паперів. Окрім прямого призначення, здатні виконувати масу побічних функцій. Приміром, затиснути пачку кави, щоб вона не вивітрилася.
  • Ручки. Обов’язково мають бути сині, за бажанням – також будь-якого іншого кольору. Ручки швидко закінчуються, але найменше служать гелеві. Кулькові у цьому плані більш економічні.
  • Олівці, стругалки і гумки. Простим графітовим олівцем пишуть те, що не готові записати ручкою. А потім стирають.
  • Ножиці. Розкрити запаковану посилку, відрізати частину листка, щоб зробити замітки – все це допоможуть зробити ножиці. До слова, вирізанням можна зайняти дітей, якщо працівники приводять їх на роботу.
  • Маркери. Перманентні, для виділення тексту і для дошки. Їхні кольори розфарбують робочі будні.
  • Канцелярський скотч, клей. Ніколи не знаєш, що доведеться клеїти.
  • Бандерольні конверти. Відправляти документи і отримувати їх – досі частина функціонування фірм. Запаковують документацію у бандерольні конверти. Втім, звичайні поштові конверти також можуть знадобитися.
  • Календар. Хоча в наш час практично всі мають календарі у своїх ґаджетах, принаймні один варто повісити на стіну. Можна відмічати у ньому те, що важливо для всіх працівників – дедлайни, дати нарад і переговорів, дні народження колег. Також зручні настільні перекидні календарі, та це якщо хтось до них звик.
  • Канцелярські книги, планери. Ведення обліку та планування часто потребує рукописних заміток. Коли вони завжди перед очима, легше пам’ятати про найважливіше.

Лотки для паперу та настільні органайзери покликані впорядкувати робочий простір і зменшити хаос. Проте не всім вони потрібні. Насправді ручки і олівці можна скласти у будь-яку склянку, а папери – в шухляду. Лінійки знадобляться, якщо за родом діяльності працівники повинні щось креслити, однак це роблять далеко не всі. Скажімо, паперові бухгалтерські книги мають готову розмітку. 

Слід зауважити, що співробітники часто забирають канцтовари з офісу для особистих потреб – часом цілеспрямовано, іноді чисто машинально. Це ще один фактор, який збільшує витрати канцелярії. Однак керівники переважно не звертають на це уваги, оскільки сприймають подібні речі не як власність фірми, а як витратні матеріали. Такі реалії, а як до цього ставитися – особистий вибір кожного. 

Читайте також:

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!