IP-телефонія: що це таке та навіщо її підключати компанії

03.02.2022 13:02 64968 0
IP-телефонія: що це таке та навіщо її підключати компанії

Засобів зв’язку у сучасному світі часом навіть більше, ніж треба. Однак це дозволяє обирати найоптимальніший канал для кожної ситуації і користуватися одними для особистого спілкування, іншими – для віртуальних нарад і ще іншими – для телефонних переговорів з колегами та клієнтами.

Для двох останніх цілей відмінно підходить IP-телефонія. Чому? Передусім тому, що вона дає можливість створити об’єднану мережу корпоративного зв’язку, не закуповуючи дорогого обладнання. Звісно, у багатьох сферах для спілкування між співробітниками достатньо мобільного зв’язку і месенджерів. Проте коли мова йде про організацію кол-центру або гарячої лінії, цим не обійтися. І тут на допомогу приходить IP-телефонія. Вона фінансово вигідніша, ніж обслуговування кількох мобільних номерів або АТС (старомодна телефонна мережа з кабелями). Наприклад, номер IP-телефонії від HotTelecom в Україні коштує $7 на місяць – близько 200 гривень за актуальним курсом.

Телефон, що сприяє зростанню бізнесу

Першою цікавою фішкою є те, що абоненти IP-телефонії можуть обрати «красивий» номер, який легко запам’ятовується. Перевага здається неочевидною, однак на практиці це дозволяє привабити клієнтів. Є живий приклад однієї зі служб таксі, яка тривалий час користувалася спеціально підібраним номером, а пізніше перейшла на звичайний мобільний. У результаті різко впала кількість викликів, що помітили всі, включаючи самих водіїв.

Крім того, використання IP-телефонії дозволяє ефективно моніторити роботу кол-центрів, контролювати кількість прийнятих та пропущених дзвінків, їхню тривалість і зайнятість операторів. Вона також дає змогу записувати розмови та оцінювати якість обслуговування клієнтів. За цими даними можна визначити години пікового та найменшого навантаження і дізнаватися, у яких випадках відбувається втрата клієнтів. Це сприятиме оптимізації робочого графіку та усуненню помилок.

Аби організувати гарячу лінію, абоненти IP-телефонії можуть підключити номер з кодом 800. Зазвичай на такі номери клієнти телефонують абсолютно безкоштовно, а всі витрати на зв’язок бере на себе компанія, зацікавлена у розширенні клієнтської бази.

Аби покращити спілкування з клієнтами, на IP-телефонії можна підключити сервіс IVR (інтерактивної голосової відповіді) та записати голосове привітання, а також налаштувати голосове меню з переадресацією на різні відділи. Цю схему чули майже всі: «Шановний клієнте! Ви зателефонували у компанію X. Якщо Ви телефонуєте з такого-то питання, натисніть 1». За бажання можна вигадати і щось оригінальніше. Головне, щоб меню було лаконічним, послідовним і зрозумілим.

Великі компанії організовують на базі IP-телефонії внутрішню корпоративну мережу з безкоштовним зв’язком і можливістю присвоювати абонентам короткі номери.

Як це працює?

У IP-телефонії передача сигналу відбувається через інтернет. Голос оцифровується, отримані дані стискаються, а коли вони досягають адресата, починається зворотний процес, тобто перекодування у звук. На думку одразу спадають численні додатки, які також використовують всесвітню павутину і дозволяють здійснювати дзвінки безкоштовно – це також приклади IP-телефонії. Та варто зупинитися на тому, чим вони відрізняються від комерційних пропозицій. 

  • IP-телефонія HotTelecom орієнтована на потреби бізнесу, а більшість популярних додатків – на приватне спілкування. Тут доступний функціонал, якого у них немає (та сама IVR, переадресація і запис дзвінків тощо).
  • Можливість здійснювати дзвінки з будь-якого апарату: смартфона, планшета, комп’ютера, спеціального IP-телефона та навіть звичайного стаціонарного телефона, підключеного до IP-шлюзу.
  • Широка інтеграція. Віртуальний номер можна інтегрувати як з існуючою АТС, так і з популярними месенджерами, підтримуючи зв’язок з клієнтами через усі можливі канали.

З IP-телефонією вся бізнес-комунікація зливається у єдину систему.

Читайте також:

Теги: Бізнес
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!