Як виглядав залізничний вокзал Мукачева в 1919 році?
19.02.2019 19:07
1647
0
Через місто Мукачево проходить одна з найважливіших залізничних магістралей України.
Так було і в період, коли місто належало до території Угорщини або пізніше, коли належало до Чехословаччини та (після Другої світової війни) до Радянського Союзу. Важливість цієї лінії підтверджується тим, що до її прокладання Угорщина не мала сполучення із кордоном на північно-східному та східному кордонах впродовж 628 км, а також не було короткого залізничного зв'язку з сусідньою Галичиною, яка тоді входила до Австро-Угорської монархії.
За ініціативою самостійного угорського уряду, що сформувався після компромісної угоди з Австрією, на підставі закону № XIII 1868 року, 1 липня цього ж року Угорське Північно-Східне залізничне акціонерне товариство отримало на 90 років концесію на шлях, який товариство мало прокласти на лініях Дебрецен — Сатмарнеметі (Сату-Маре) — Кіраймаза (Королево) — Мармарош-Сигіт та Королево — Чоп — Кошице з умовою прокладення лінії на Мукачево.
Роботи в Мукачеві, якими керував підприємець Дюла Фрейзейсен, урочисто розпочалися 24 лютого 1870 р. на підзамкових ділянках. На 26-кілометровій лінії Батьово — Мукачево розпочався рух поїздів 4 грудня 1872 року. З цього часу почало діяти пряме залізничне сполучення від Мукачево до столиці. Незабаром були побудовані лінії Мукачево — Лавочне і Лавочне — Стрий (1887 р.), де злився із залізницею ерцгерцога Альбрехта і Дністровської залізницею.
На раритетній світлині видно, що будівлю оточувала своєрідна тераса, де під навісом пасажири очікували на потяг. До дерев’яних елементів тераси в якості естетичної прикраси «додавалася» в’юнка рослина (можливо, виноград), яка вкривала верхній ярус прибудови.
Нагадаємо, Правоохоронці оприлюднили відео з місця затримання злочинця в Ужгороді (ВІДЕО)
Читайте також:На скільки вистачить обіцяної надбавки до пенсії?
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0