"Гроші вже не повернуть": "ПриватБанк" попередив клієнтів

10.02.2019 09:44 403 0
"Гроші вже не повернуть": "ПриватБанк" попередив клієнтів

Про це повідомляє видання today. Клієнт Ігор Хохлов повідомив ПриватБанку, що випадково перерахував не на ту карту ПриватБанку. При цьому при наборі карти інформації про ПІБ клієнта не було, а тільки повідомлялося, що у клієнта заборгованість. Перенабравши в терміналі тричі номер карти, ПІБ так і не з’явилося. У підсумку гроші пішли не на ту карту. Протягом 30 хвилин Хохлов зробив заявку на повернення коштів і скинув на електронну пошту ПриватБанку чек. Тільки через чотири дні клієнту подзвонив представник ПриватБанку і, вибачаючись за дану ситуацію, повідомив, що гроші вже не повернуть. ПриватБанк завжди намагається допомогти клієнтам, але, на жаль, в описаній клієнтом ситуації банк обмежений у своїх можливостях. На жаль, повернення коштів за цією операцією неможливо з боку ПриватБанку, про що клієнту і повідомив співробітник ПриватБанку. Нагадаємо, У Виноградові відбувся благодійний вечір, покликаний врятувати життя важкохворого хлопчика Читайте також:  “Згадати все”: джаз в Ужгороді на рубежі 90-х

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!