До уваги закарпатців: набули чинності правила надання послуг з управління багатоквартирних будинків

13.09.2018 17:50 286 0
До уваги закарпатців: набули чинності правила надання послуг з управління багатоквартирних будинків
Про це повідомляє «Юрлига». Людина, яка управляє будинком, упродовж 20 днів з моменту набуття чинності договору має оглянути технічний стан багатоквартирного будинку і його прибудинкової території і скласти відповідний акт. Також керівнику передають наявну технічну документацію на будинок згідно з переліком, який склав Мінрегіон, і на прибудинкову земельну ділянку, що також підтверджують актом приймання-передачі. Якщо виготовлення чи відновлення такої документації має зробити керівник, то видатки покривають співвласники. Послуга з управління містить в собі: Утримання загальної власності багатоквартирного будинку: прибирання території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування систем будинку, ліфти тощо. Купівля електроенергії для забезпечення функціонування багатоквартирного будинку. Ремонт загальної власності будинку. Послуги надаються згідно з кошторисом та з врахування обов’язкового переліку робіт і послуг. Також для забезпечення належного утримання загального майна керівник складає план, до якого входять: План-графік технічного огляду будинку. Графік прибирання прибудинкової території. Графіки прибирання місць загального користування. Графік дезінфекції та дератизації. Графік чинного ремонту. План-графік огляду димових та вентиляційних каналів. Інша заходи, якщо необхідно. Керівник має повідомляти мешканців про виконання робіт на дошках оголошень, інтернет-сторінках або повідомленням. Якщо стається аварія основних конструкцій будинку, виходять з ладу внутрішньобудинкові системи, то керівник проводить аварійно-відновлювальні роботи. Якщо інше не передбаченого законодавством, то крайній термін їх проведення становить не більше семи діб з моменту виявлення аварії, якщо видатки передбачені кошторисом. Якщо вартість ремонту більша за кошторис, то керівник робить такі заходи, які передбачені в договорі управління: Повідомляє співвласникам про необхідність ремонту та дає пропозиції щодо фінансування. Зупиняє надання послуг щодо управління такими частинами загальної власності будинку до моменту, поки співмешканці не вирішать, як проводити роботи та як їх фінансувати. Якщо поломки сталися за виною співвласника, то керівник може вимагати від нього провести відповідні роботи за його рахунок не пізніше, ніж упродовж місяця з дня їх виявлення (крім випадків, передбачених постановою) або оплатити ці роботи. Рахунок для прийому платежів є власністю співмешканців будинку і його використовують за цільовим призначенням. А засоби, які надходять від використання загального майна будинку, йдуть на капітальний ремонт загального майна будинку. Крім того, керівник має повідомляти співмешканцям про рух коштів на рахунку. Плата за послуги з управління вноситься до 20 числа місяця, якщо інше не зазначено у договорі. Ціну визначають за домовленістю сторін. Нагадаємо, На Виноградівщині у селі Веряця аварійна будівля становить загрозу життю дітей (ФОТО+ВІДЕО)

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!