Простір для росту: чому молодим компаніям вигідні офіси у бізнес-центрах

04.06.2021 18:50 164 0
Простір для росту: чому молодим компаніям вигідні офіси у бізнес-центрах
Багато стартапів надто обмежені у коштах, аби мати власне офісне приміщення, а такі витрати, як охорона, можуть взагалі здаватися непотрібною розкішшю. Тим не менш, офіс є обличчям компанії, і якщо він у старій комірчині – це сильно вдарить по іміджу. Не для всіх галузей підходить віддалена робота. Оренда офісу у бізнес-центрі центрах https://office.com.ua/ru/business-centers – рішення для тих, хто хоче без надмірних затрат отримати сучасний робочий простір, вигляд якого не змусить клієнтів сумніватися у надійності і професіоналізмі компанії. І це лише одна з вигод. Спільна територія Орендуючи офіс у бізнес-центрі, зазвичай вдається дістати у комплекті додаткові площі, якими можуть вільно користуватися всі фірми, які у ньому «оселилися». Сюди належать конференц-зали, кімнати для відпочинку, тренажерні зали тощо. Це не тільки хороша нагода налагодити ділові контакти, знайти друзів і однодумців та виховати командний дух, але також професійний та безпечний спосіб зустрічатися з актуальними і потенційними клієнтами. Якщо візит призначений у стінах бізнес-центру, це справить більш респектабельне враження, ніж зустріч у ресторані чи у когось вдома. До того ж за користування спільними приміщеннями не потрібно додатково платити. Сервіси включено Сучасні бізнес-центри готові забезпечити орендарям охорону, прибирання приміщень, доставку кореспонденції, ремонт обладнання та інші послуги. Деякі з них, зокрема прибирання і охорона, бувають вже включені у орендну плату. Таким чином, не доведеться ні шукати прибиральницю, щоб не  навантажувати інших працівників турботами про побутові дрібниці, ні витрачатися на охорону, сигналізацію і систему відеонагляду. Все це вже буде облаштовано. Турбота про корпоративну безпеку змушує власників бізнес-центрів встановлювати ефективні системи контролю доступу. Також у великих офісних центрах є спільна рецепція, і послуги рецепціоніста так само включають у вартість оренди – без необхідності наймати ще одну людину у штат фірми. Вигідне розміщення Для будівництва бізнес-центрів обирають райони, де вирує ділове життя – середмістя, передмістя, які швидко розвиваються, і загалом локації, до яких людям легко дістатися. Щоб придбати на цій же території нерухомість, невеликим компаніям довелося б віддати весь свій капітал. У бізнес-центрах вони отримують вигідну локацію для офісу за нижчою ціною. У великих містах пропозицій є безліч і у різних районах, тому, скажімо, якщо більшість працівників проживає у одному кварталі, може вдатися орендувати офіс у бізнес-центрі поблизу. Економія на офісному обладнанні Іноді тих, хто орендує офіси у бізнес-центрах, забезпечують частиною необхідного обладнання. Наприклад, вільним доступом до спільного ксерокса або принтера. У деяких випадках приміщення бувають укомплектовані столами, шафами і навіть комп’ютерами. Звісно, у кожного бізнес-центру свій підхід до цього питання. Якщо пошукати, вдасться знайти офіс з більш-менш повним «фаршем». І навіть коли орендарі, як це часто трапляється, отримують голі стіни, у цьому теж є переваги – вони натомість мають змогу переробити приміщення повністю по-своєму. Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – приєднуйся до наших каналів у Telegram та Viber, а також підписуйся на сторінку в Instagram

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!