Перші дані маркетингового дослідження переваг українців щодо спиртних напоїв в останній день березня 2019 року

31.03.2019 15:03 110 0
Перші дані маркетингового дослідження переваг українців щодо спиртних напоїв в останній день березня 2019 року
Таку інформацію опублікував Ігор Гужва Одночасно проводяться відразу кілька опитувань, але вони плюс мінус збігаються. Різниця 2-3 відсотки. 1. Настоянка кропив'яна "Зелений чоловічок" - 27-29%. 2. Лікер "Шоколадний заєць" - 16-17%. 3. Настоянка південно-східна з корою підмосковній берези «Жвава» - 14-15,5%. 4. Коктейль Ю-1960 - 14-14,5% 5. Коктейль "Той, кому давно ніхто не пише" - 6-6,5%. 6. Коктейль "Сміх чекіста" - 6-6.5%. 7. Самогон "Скотиняка" - 4-5%. 8. Самогон "Вилка Ріната" - 4-4,5% Решта беруть незначне. Разом, разив між 2 і 3 місцем (а також 4-м) досить незначний. І шоколадний лікер може і не посісти друге місце. Але все залежить від того скільки споживачів прийде за південно-східної настоянкою. Ну або за коктейлем Ю. До кінця проведення опитування ще 6 годин.

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!