Перші дані маркетингового дослідження переваг українців щодо спиртних напоїв в останній день березня 2019 року
31.03.2019 15:03
110
0
Таку інформацію опублікував Ігор Гужва
Одночасно проводяться відразу кілька опитувань, але вони плюс мінус збігаються. Різниця 2-3 відсотки.
1. Настоянка кропив'яна "Зелений чоловічок" - 27-29%.
2. Лікер "Шоколадний заєць" - 16-17%.
3. Настоянка південно-східна з корою підмосковній берези «Жвава» - 14-15,5%.
4. Коктейль Ю-1960 - 14-14,5%
5. Коктейль "Той, кому давно ніхто не пише" - 6-6,5%.
6. Коктейль "Сміх чекіста" - 6-6.5%.
7. Самогон "Скотиняка" - 4-5%.
8. Самогон "Вилка Ріната" - 4-4,5%
Решта беруть незначне.
Разом, разив між 2 і 3 місцем (а також 4-м) досить незначний. І шоколадний лікер може і не посісти друге місце. Але все залежить від того скільки споживачів прийде за південно-східної настоянкою. Ну або за коктейлем Ю.
До кінця проведення опитування ще 6 годин.
Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Коментарі - 0