На трасі "Київ-Чоп" можуть з’явитися різнорівневі розв’язки та облаштовані ліві повороти

16.11.2018 13:06 174 0
На трасі "Київ-Чоп" можуть з’явитися різнорівневі розв’язки та облаштовані ліві повороти
Відповідні зміни мають намір внести в державні будівельні норми щодо проектування автомобільних доріг загального користування (ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво»). За інформацією Міністерства, проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ». Слід зазначити, що зараз при облаштуванні лівих поворотів ніяк не враховуються параметри щільності руху. Тому в нових змінах до ДБН щодо автомобільних доріг загального користування заплановано обмежити облаштування лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху і передбачити в цих місцях обов'язкове проектування різнорівневих розв'язок, оскільки це дуже важливо для безпеки руху. Зокрема, пропонується передбачати облаштування лівих поворотів тільки на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тисяч автомобілів на добу. У той же час на швидкісних трасах (дороги категорії 1-б) з інтенсивністю руху понад 20 тисяч автомобілів - обов'язково облаштовувати різнорівневі розв'язки. Разом із цим,варто зазначити, що траса М-06 - "Київ-Чоп", яка проходить і на території Закарпатської області, за аналітичними даними є самою небезпечною автодорогою в Україні. Втім, кількість надземних пішохідних переходів в межах населених пунктів вкрай мала, і з віддаленням від Києва, практично зникає. Транспортні розв'язки з територіальними та регіональними дорогами на різних рівнях також майже відсутні. Відтак для приведення окремих ділянок цієї автодороги в категорію 1а (автомагістраль) буде потрібна значна кількість інвестицій. Водночас, слід зазначити, що цьогоріч, за інформацією Держагентства автомобільних доріг, було отримано фінансування від Світового банку на впровадження Проекту розвитку дорожньої галузі. Частину позики планцють використати на виконання робіт щодо утримання дороги М-06. Зокрема, згідно відповідних тендерів, виконання робіт включає і роботи з покращення, що включають влаштування нового дорожнього освітлення, будівництво надземних пішохідних переходів, послуги з поточного утримання. Також зазначимо, що на теренах Закарпатської області траса М-06 проходить повз Нижні Ворота - Сусково - Карпати - Чинадієво - Кольчино - Мукачево - Ракошино - Кайданово - Глибоке - Барвінок - Баранинці - Розівка - Холмок - Сюрте - Тийглаш - Чоп. Автодорога М-06 також перетинається і з автодорогою Н-09 Мукачево - Івано-Франківськ - Рогатин - Львів (через Рахів). Від Львова до Чопа є модернізовані ділянки дороги від 614 км в районі Стрия та до 824 км біля прикордонного переходу Чоп на кордоні з Угорщиною. Крім цього побудований новий підхід (автодорога М-08) до кордону зі Словаччиною в об'їзд Ужгорода. Протягом усіх 224 км дорога має ширину 9 м. У гірській місцевості збудовано десять додаткових смуг на підйом загальною протяжністю 10 км. Роботи проводилися болгарськими і македонськими будівельними компаніями. Нагадуємо, Двоє іноземців постраждали під час потрійної ДТП на трасі «Київ-Чоп» Читайте також: В Мукачеві резонансне затримання(Інформація оновлюється) (ФОТО)

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!