Як знизити витрати пального: лайфхаки для водіїв

16.02.2021 12:43 126 0
Як знизити витрати пального: лайфхаки для водіїв
Ріст цін на бензин – біда для будь-якого автомобіліста. І якщо малолітражку, котра не їздить на далекі відстані, утримувати ще більш-менш реально, то власникам авто з потужнішими двигунами часто здається, що вихід один – змінити машину. Але спершу можна спробувати переглянути стиль водіння.
  • Без перегазовок
Для розгону до маршових швидкостей протібно багато енергії, але потім сила витрачається винятково на подолання опору середовища. Тому екологи для зменшення викидів рекомендують натискати на педаль газу лише при старті, а після швидкості 30 км/год достатньо легких дотиків. У такому випадку двигун не розкручується вище, ніж до 2500 об., а цього достатньо для їзди у місті. Стримуватись від зайвих обертів непросто. Якщо встановлена механічна коробка передач, можна плавно відпускати педаль, коли авто на холостому ході. Двигун, обладнаний електронним вприском, сам підніме тягу, щоб не заглохнути.
  • Вище – краще
Необхідно досягнути максимально високої передачі: при 30 км/год бити четверту, при 60 км/год – п’яту або шосту, яка вже там найвища. Тоді двигун крутитиметься нижче 2000 обертів, що знизить витрати пального у багато разів. Стратегія корисна при нульовому рівні палива, коли потрібно на останньому подиху дістатися до найближчої заправки.
  • Глушіть його
Якщо непередбачувана зупинка триває більше 1 хвилини, двигун краще заглушити. Сучасні автомобілі використовують систему «старт-стоп», яка автоматично глушить мотор на вимушених зупинках, а на старих моделях це роблять вручну. Стояння у корках і на світлофорах з вимкненим двигуном дасть до 5% економії. Тут важливо пам’ятати, що часті запуски шкодять механіці, і якщо корок рухається кожні 30 секунд, щоразу глушити двигун просто недоцільно.
  • Увага на шини і аеродинаміку
Мало хто звертає на це увагу, проте добре накачані шини допомагають економити пальне. Більшість виробників у стандартних умовах рекомендують накачувати передні колеса до 2,2 бар, а задні до 2,3 бар. Проте водії можуть не стежити за шинами місяцями і забувати, що на завантаженій машині покришки просідають, збільшуючи пляму контакту з асфальтом, а це підвищує їхнє зношування і витрати палива. Перед далекою поїздкою з вантажем тиск у шинах краще підвищити – це зменшить опір коченню по асфальту. Для кожної моделі авто і розміру коліс встановлюється своє значення. Деталі на кшталт багажників на даху та «колгоспних» антикрил погіршують аеродинаміку. Вірите чи ні, та інженери на заводі чесно намагалися досягти оптимальних показників – а Йончі з Пийтерфолво, як мінімум, не тестуватиме свої доопрацювання у аеродинамічній трубі. Якщо так, розумніше від них відмовитися.

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!