Директор з розвитку мережі АЗС АВІА в Україні: Ми не будемо штучно завищувати ціни, щоб пропонувати клієнтам незрозумілі знижки

22.01.2020 17:03 442 0
Директор з розвитку мережі АЗС АВІА в Україні: Ми не будемо штучно завищувати ціни, щоб пропонувати клієнтам незрозумілі знижки
В бліц-інтерв’ю для OilPoint він розповів про плани щодо розвитку мережі на найближчі роки, джоберську програму співпраці з клієнтами, конкуренцію за споживачів, контроль якості пального та знижки для споживачів. – Розкажіть про свої плани щодо розвитку мережі АВІА в Україні? – Будемо працювати за джоберською системою, пропонуватимемо пакет послуг будь-якому підприємцю, який має свою станцію. Цей пакет послуг буде різним, наразі ми його ще формуємо. З того, про що вже зараз можна говорити, в пакет буде входити пропозиція по франшизі, умови якої з кожним клієнтом будуть обговорюватися окремо. Також в пакет буде входити постачання нафтопродуктів від нашого партнера – компанії Wexler. Це буде газ, дизель і бензин. Крім того, ми надаватимемо послуги ребрендінгу, кави і всіх супутніх товарів. – Як буде проводитися ребрендінг? – Щодо ребрендінгу є певні стандарти АВІА, є брендбук і по ньому ми будемо працювати. Має бути стела по стандарту, має бути фриз обшитий по стандарту і концепт магазину. – Що з поставкою нафтопродуктів? – Якщо ти приєднуєшся до родини АВІА, то ми від холдингу Wexler будемо пропонувати ексклюзивні умови на нафтопродукти. Якщо ти вже є нашим клієнтом і маєш свою сітку, то в процесі перемовин ми можемо погодити кращі умови для клієнтів АВІА. – Тобто якщо клієнт переходить під бренд АВІА… – То ми надаємо йому кращі умови, ніж він мав раніше. Такий клієнт для нас в пріоритеті, якщо він переходить до нас, то наш партнер Wexler надає кращі умови по ціні. – Тобто в будь-якому випадку клієнт матиме нормальну ціну? – Так. Дешевше запропонують тільки контрабандисти. Основним пріоритетом холдингу АВІА є якість. І якості ми будемо дотримуватися. Це швейцарський бренд і в першу чергу ми будемо добиватися, щоб на наших заправках був якісний продукт. – Як ви будете це контролювати? – У нас є спеціалісти, які будуть раз на тиждень відбирати проби, контролювати процес поставок. Механізми є. В тому числі таємні покупці – коли ми будемо зливати бензовози, на другий день може хтось під’їдхати від нас і попросити відібрати пробу з резервуару. За якість ми будемо боротися до кінця. У разі недотримання наших умов якості ми будемо розривати партнерські відносини. Для нас першочергове значення має якість, лояльність до клієнта і адекватна ціна на стелі. – Що таке адекватна ціна на стелі? – Як я вже говорив, на першому місці для нас якість. Тому наші клієнти отримають гарантію по якості і чесне формування ціни на стелі. – Чи варто очікувати широко розповсюдженої на ринку практики надання знижок, які в окремих мережах сягають 3-4 гривень? – Ні. Ми не плануємо штучно завищувати ціни, щоб потім пропонувати якісь незрозумілі знижки по 4 гривні на літрі. Буде правильне ціноутворення на стелі для всіх. – Кого бачите серед потенційних клієнтів? – В першу чергу це наш внутрішній ринок. Середній клієнт українського ринку, який буде бачити, що в нас приваблива ціна, гарний сервіс, якісне наповнення магазину, хороше ставлення до клієнта та якість. Клієнт, який заправиться вперше, захоче приїхати знову. Звичайно, клієнт, який мешкає в Європі і знає, що таке АВІА, також заїде до нас. Але в першу чергу це внутрішній ринок. – Щодо джоберської програми співпраці. За яким принципом ви плануєте обирати клієнтів чи буде робитися якийсь акцент на маршрутність? – Україна – велика країна і ми будемо намагатися захоплювати ті регіони, де ми матимемо змогу перехоплювати міжнародний трафік, дороги міжнародного значення. Однак немає жодних проблем з тим, якщо це будуть обласні заправки в якомусь селі чи районному центрі. Дорожня карта у нас є, ми будемо намагатися відпрацьовувати напрямки Київ-Чоп, Київ-Харків, Київ-Одеса, але в будь-якому випадку, якщо є обласна сітка в гарному місці, то ми також будемо вступати в діалог. Ми даємо зрозуміти клієнту, який має сітку в певній області, що там де він знаходиться, його всі знають, в нього є свій клієнт, але ми даємо йому можливість стати членом родини АВІА і бути впізнаваним не лише в себе в регіоні, але і по всій Україні, і по всій Європі. Буде розроблена карта лояльності, для своїх клієнтів ми будемо намагатися надавати якісь кращі умови. Ми будемо також робити міжнародну карту, залучати міжнародних перевізників. В планах є розвиток міжнародної сітки. Тому що в Європі є близько 3 тисяч заправок, в Україні у нас стратегічне бачення – відкрити в поточному році 50 станцій. – Чи буде АВІА конкурувати за великих споживачів, транспортні компанії? – Так, звісно ми будемо боротися за B2B клієнта (business to business – Ред.), хоча ринок в Україні доволі складний і конкурентний. Велика кількість компаній вже багато років працює з нашими основними перевізниками. Ми ставимо собі за мету також бути частиною того ринку і намагатися давати кращі умови. – Є якесь розуміння, як працювати з міжнародними перевізниками? – У АВІА є проект з міжнародними перевізниками, розробляється паливна карта, яка буде працювати по всій Європі. Поки що більш детально не можу нічого сказати. Бренд АВІА домовляється з європейськими перевізниками, з європейськими сітками, йде процес перемовин. Ця карта також буде працювати і в Україні. Нагадуємо, На Закарпатті у Гечі пройде Міжнародний фестиваль різників (ФОТО) Читайте також: Помер закарпатець, який постраждав у аварії в Чехії
Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!