До уваги платників Закарпаття: набрав чинності новий порядок обміну електронними документами

16.11.2017 11:26 111 0
До уваги платників Закарпаття: набрав чинності новий порядок обміну електронними документами
Фахівці органів ДФС повідомляють, що 15 листопада набрав чинності наказ Мінфіну від 6 червня 2017 року № 557 (далі – Наказ № 557), яким затверджено новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Зокрема, Наказом № 557 визначено, що електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі договору, що визначає взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу. Електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації XML оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС. Автоматизована перевірка здійснюється в день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення. Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом 2-х годин із часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших 2-х годин наступного операційного дня. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата й час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа й автора квитанції). Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник такого документа з обов'язковими реквізитами, у т.ч. з ЕЦП підписувача (підписувачів) відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Оригінал електронного документа має забезпечувати підтвердження його цілісності й справжності в порядку, визначеному законодавством (у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, у т.ч. у паперовій копії). Варто взяти до уваги й те, що порядок передбачає введення нових форм: 1. Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (код форми F/J1392001); 2. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (код форми F/J1391103); 3. Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1391401); 4. Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (код форми F/J1491401). На офіційному веб-порталі ДФС в рубриці Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність >Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/) розміщені оновлені Реєстри форм електронних документів. Зверніть увагу, що Реєстр поділений на 2 частини: декларації та перелік сервісних запитів. Форми електронних документів за наказом № 557 знаходяться в Реєстрі форм електронних документів (перелік сервісних запитів). Важливим є те, що згідно наказу № 557 договори про визнання електронних документів, укладені до 15 листопада 2017 року, залишаються дійсними (до закінчення дії сертифікатів чи зміни керівників/припинення реєстрації). З текстом Наказу № 577 можна ознайомитись, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua). ДФС у Закарпатській області

Теги: ДФС
Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!