Головна » Життя

Аеропорт «Ужгород»: запрацює чи ні?

Чи є шанси, що аеропорт знову почне приймати регулярні рейси найближчим часом?

Про аеропорт «Ужгород», написав Віталій Глагола у своєму телеграм- каналі.

Дослідив та поділився найважливішими фактами з нами:

1. 5 місяців працівники аеропорту не отрумують зарплатню і починають масово звільнятись. Із початку року із аеропорту звільнився 21 (!) працівник.

2. Угода із словаками для відновлення інструментальних польотів спочатку мала бути підписана в травні, потім у вересні, але цього так і не зробили. За інформацією, недопрацьовує наш кабмін.

3. Навіть, якщо угоду підпишуть – до весни літаки не в Ужгород не полетять. В аеропорту немає можливості проводити антикригову обробку літаків. Нема обладнання. Його могла б купити облрада за 20 000євро. Не надто великі гроші для області, але щось депутатам не до цього.

4. Для того, щоб аеропорт міг приймати рейси таких компаній, як МАУ, SkyUp, Ryanair та Turkish AirLines, а не тільки МоторСіч в аеропорт треба вкласти 350 мільйонів гривень на реконструкцію злітнопосадкової смуги, світло-сигнального обладнання, стоянки та реконструкції самої будівлі.

5. Таких грошей в області немає. Але є кілька простих варіантів вирішення – аеропорт може взяти кредит під невеликий відсоток, але Закарпатська обласна рада має дати гарантії, що платитиме по цьому кредиту. Ще варіант – аеропорт хотіли взяти державну власність, але облрада не його віддасть. Летовище можна передати у концесію, але цього теж робити не хочуть. Останній варіант – закрити летовище в Ужгороді. Без попередніх кроків – це найімовірніший варіант.

6. Директор аеропорту Сату-Маре (Румунія) готовий подарувати Ужгороду пожежне авто, яке підвищить категорію аеропорту і він зможе відкрити рейс Рейс Сату-Маре – Ужгород – Будапешт і назад. Одна із угорських авіакомпаній готова літати за цим рейсом. Але вгадайте, що стоїть на заваді? Правильно – це авто треба розмитнити і взяти на баланс, аби воно не було «євробляхою» і Україні. Питання із розмитненням цього авто область ніяк не може здвинути із мертвої точки.

Будівництво Мукачівського аеропорту 5-7 років і коштуватиме мінімум 5 мільярдів гривень. Це за попередніми підрахунками. Але увест цей час Закарпаття буде без авіасполучення із Україною і світом, – вважає Віталій.

Нагадуємо, Зарізала, спалила, а рештки втопила: дружина вбила свого чоловіка (ФОТО)

Читайте також:  Кордон Закарпаття: вигадливий контрабандист напхав в авто 2650 пачок «Marlboro» (ФОТО)

Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram


Залишити коментар

avatar
загрузка...
Реклама
Реклама
Loading...