Дискредитація Медведчука в ЗМІ обходиться замовникові у два мільйони доларів в день

17.03.2021 16:17 163 0
Дискредитація Медведчука в ЗМІ обходиться замовникові у два мільйони доларів в день

Відповідну публікації на своїй сторінці у соцмережі Фейсбук оприлюднив Ренат Кузьмін.

"Трохи медіа-статистики. За останні два тижні український медіапростір отримав близько 600.000 згадок про Віктора Медведчука. З них 85% носили вкрай негативний характер. Над створенням і поширенням негативного образу Медведчука працювало 150.000 авторів. Компанія дискредитації охопила аудиторію, що становить не менше 7 мільйонів людей. У Фейсбуці було створено не менше 500 сторінок, які підхоплювали негативну інформацію про Медведчука і розганяли її через 30 інформаційних сайтів, 60 Ютуб- і телевізійних каналів, на яких негатив про Медведчука обробляли 300 експертів-аналітиків. Після чого пропагандистський продукт «відмивали», перетворюючись в «об'єктивну інформацію» зусиллями 50 редакцій різних «чесних» ЗМІ. Після цього «об'єктивна» інформація через соціальні мережі розганялася креативними групами і «ботофермами» через мінімум 5 медіа-платформ, керуючими роботою соцмереж. Вартість всієї цієї роботи становить не менше 2 мільйонів доларів США в день. Статистика свідчить про те, що негативний образ Медведчука створений штучно і є дуже прибутковим бізнесом для десятків тисяч журналістів, рекламістів, редакторів, експертів, пропагандистів, ботоферм, інформагентств та т.д. Для України це колосальні цифри, та й не тільки для України. Український медіапростір виявився повністю контрольованим, позбавленим навіть натяку на об'єктивність і самостійність. Українські ЗМІ є частиною пропагандистської машини, нічого спільного не мають зі свободою слова, елементарними стандартами журналістики, і працюють проти українського народу. Український медіапростір - частина штучно створеної і нав'язаної суспільству агресивної системи обдурювання, пропагандистського промивання мізків і формування потрібного замовнику громадської думки. Тепер питання. Хто, коли і навіщо створив в Україні таку пропагандистську систему? Чому об'єктом дискредитації став саме Медведчук? Кому вигідна його дискредитація? Хто, з якою метою, за рахунок яких джерел оплачує дискредитаційну кампанію проти Медведчука? Яку роль в цьому відіграє українська влада і особисто президент Зеленський? Сьогодні ці питання здаються риторичними, але прийде час і відповіді на них обов'язково будуть шукати слідчі і прокурори", - йдеться у дописі.

 Читайте також: В Україні зареєстрували рекордну кількість смертей від коронавірусу за добу Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – приєднуйся до наших каналів у Telegram та Viber, а також підписуйся на сторінку в Instagram

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!
Loading...