За словами експертів, більшість із завезених авто просто не зможуть пройти державний техогляд. Згідно з даними, які є зараз в громадському доступі цю «улюблену» процедуру українських водіїв повинні повернути вже до 2022 року. Відповідно до думки фахівців в автомобільній галузі, таке рішення сильно вдарить по ринку імпортних машин, що значно знизить їх кількість в Україні. Так, глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко, розповів, що в разі прийняття закону про техогляд, в реальності його пройдуть близько 20% ввезених в країну автомобілів. Найголовніша проблема, з якою зіткнуться багато автолюбителів, це вимоги ЄС щодо викидів автомобіля. При цьому варто враховувати і той факт, що норми екологічності посилюються з кожним роком. На жаль це спровокує не відновлення середнього віку автомобілів в Україні, а створить черговий майданчик для корупційних схем. Згадуючи часи, коли в Україні вже діяв закон про обов'язкове ТО, експерт підкреслив, що як результат ми просто отримаємо купу поламаних машин, які отримали довідку про придатність за гроші. При цьому, в теорії закон розрахований на те, щоб не допускати на українські дороги загального користування ті автомобілі, які не зможуть пройти обов'язковий технічний огляд. Нагадуємо, ДТП на Берегівщині: причиною став нетверезий “євробляхер” (ФОТО) Читайте також: Вискочила на червоне світло: в Ракошині мікроавтобус збив жінку
Будьте в курсі з “ПЕРШИЙ.com.ua” – підписуйтесь на наш канал в Telegram, а також сторінку в Instagram