Спеціалізована „гаряча лінія” прийняла більше двох сотень звернень від закарпатців

15.12.2017 11:08 39 0
Спеціалізована „гаряча лінія” прийняла більше двох сотень звернень від закарпатців
Впродовж двох днів фахівці Головного управління Пенсійного фонду в Закарпатській області прийняли близько двохсот звернень. Найбільш активними були мешканці Тячівського району (38% від загальної кількості отриманих звернень), Іршавського району (15%) та з Рахівщини (10%). Решта звернень надійшли з Воловецького, Мукачівського, Хустського, Перечинського,  Виноградівського, Великоберезнянського, Свалявського, Ужгородського, Міжгірського, Берегівського районів. Заявники здебільшого цікавилися питанням підвищення розміру пенсій. Крім того фахівці надали роз’яснення щодо формули розрахунку пенсії та акцентували увагу на тому, що розмір пенсій зріс передусім у тих мешканців області, хто мав достатній стаж та високий розмір заробітної плати. Звернення, які потребували детального вивчення скеровані на додаткове опрацювання до спеціалістів.

Будьте вкурсі з ПЕРШИЙ.com.ua - приєднуйтесь до наших спільнот:

Коментарі - 0

Поки немає коментарів, будьте першим, залиште свій відгук!