На Закарпатті фіскальною службою видано 4762 електронні ключі

З початку поточного року у секторі реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Закарпатській області Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України видано 4762 електронні цифрові підписи.

На Закарпатті фіскальною службою видано 4762 електронні ключі

Клієнти Центру отримують посилені електронні ключі та додаткові послуги на безоплатній основі.

Серед можливостей, які доступні власникам електронних цифрових підписів: отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі онлайн; реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді; пошук інформації у державних реєстрах; користування електронними системами звітності; участь в електронних торгах конфіскованого майна; отримання відомостей про нерухомість за даними власника нерухомого майна. З повним переліком можливостей, які стають доступні в «Кабінеті електронних сервісів» можна ознайомитись перейшовши за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/.

Варто зазначити, що в рамках програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), Міністерством соціальної політики створено електронний сервіс «Послуга призначення допомоги при народженні дитини». Відтепер, при використанні засобів електронного цифрового підпису, у тому числі АЦСК ІДД ДФС, можливо подати документи для призначення допомоги при народженні дитини у формі електронного документу без необхідності подачі документів у паперовій формі.

Нагадаємо, що в Закарпатській області діє один пункт Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні послуги з генерації відкритих та особистих цифрових підписів, обслуговування посилених сертифікатів ключів, за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, Довідки за телефоном: (0312) 61–46–41. З повною інформацією щодо роботи АЦСК ІДД ДФС також можна ознайомитись на WEB ресурсі за посиланням: http://www.acskidd.gov.ua/.

ДФС у Закарпатській області

5

КОМЕНТАРІ